/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Jagtkonkurrence om jagtbilleder
Fra : jagtblog
Vist : 959 gange
10 point
Dato : 15-01-11 21:03

Hej alle,

Vi kører i øjeblikket en jagtkonkurrence, hvor du har mulighed for at vinde jagtbogen "How to Hunt". Det eneste du skal gøre for at deltage er at indsende dine gode jagtbilleder med en lille overskrift og kort beskrivelse af jagtsituationen på billedet.

Læs mere om hvordan du deltager:
http://www.jagtblog.com/boganmeldelse-jagtbog-how-to-hunt.html

Billederne vil ligeledes blive vist til vores 2.300 facebook fans.

God fornøjelse

Mvh.
Nikolaj

PS: Følg os på facebook (http://www.facebook.com/Jagtmagasinet) og blev hold opdateret når vi kører nye jagtkonkurrencer.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-01-11 21:22

Hmmmmmmmm!!!!!!

Man kan da altid få et kartotek ud af det.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-01-11 22:16

Ja, pas på Tombe!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-01-11 23:22

Hvad Satan!! Er du ikke kradset af "inu" - Ballehyler?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-01-11 23:50

REKLAME

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-01-11 01:14

Nemlig. Hører ikke hjemme her. Heller ikke fra selvudnævnt godsejer og lavadelsmand Bent Ballegaard Knudsen m/hoffrue.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-11 06:16

Hvad Satan!! Er du ikke kradset af "inu" - Ballehyler?

Nej, for jeg står ikke i samme register, som dig..

D.L.S.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-01-11 07:58

"Lavadelsmanden" bb1's billedmateriale fra hans hjemmejagtside må vær selvskrevne til at deltage i konkurrencen. De indeholder fantastiske billeder af bl.a. kassehøns, motordrevne leverpostejer, jagt-strids-vogn, prægtige billeder af nedlagt mufflon under hegn - de fleste billeder taget af "hoffotograf" R. Hæ, hvis lige ikke kendes i fædrelandet !!
Da præmien øjensynligt er skrevet på engelsk, er det en naturlig handling at give den til bb1, da han jo mestrer det engelske sprog til fuldkommenhed !
Kronen på værket må være omtalen af bb1 helt nede fra Sydafrika, hvor én af hans gode venner har formået det geniale med et portræt af bb1:http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm.

Så min stemme skal gå til min gode ven bb1

Øjenvidnet4
MULTI-X
Nabibia Skov

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-01-11 08:05

http://www.jensensafaris.com/2009forbryderalbum/forbryderalbum.htm

Linket jeg opgav er forkert - dette skulle være det rigtige ! Beklager, men med det omfattende billedmateriale der omhandler denne verdensmand, vil små fejl ind imellem næsten ikke kunne undgåes !!

Die Augenzeuge4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-11 08:22

Ja og Øjenvidnet kan kun tage billeder i sort/hvid - har han selv fortalt!!!

Eller også kun hendvise til andres tyvstjålne billeder, som endda er manipulerede....

Men sådan har folk jo forskellige evner her i verden...

Det ville dog snart være sjovt hvis Øjenvidnet kunne komme op med noget nyt, som han selv har oplevet..
Ses vi i eftermiddag????

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-01-11 09:11

Ak ja, lille Balledrøn !!

Du har helt ret i, at de fleste af dine eskapader desværre ikke noget jeg personligt har oplevet, men de gode venner og bekendte jeg har, bl.a. i det øst/midtjyske område, holder mig hele tiden nogenlunde opdateret med dine gøremål - desuden kender jeg nogle af dine "venner" og derfra tilflyder der undertegnede en lind strøm af informationer.
Alle dine skriverier gennem nogle år, både her på kandu, men også hos DJ, NetNatur (hvor du forøvrigt er smidt ud), Jagtformidlingen(også her er du smidt ud p.g.a. urent trav), samt dine kloge ord på DMK's hjemmeside, har jo virkeligt forstærket indtrykket af dig - jeg skal afholde mig for at gentage nogle af dine løgnehistorier.

Da jeg trods gentagne forsøg ikke har kunnet formå dig til at oplyse tid og sted for et møde, tror jeg desværre ikke vi ses, medmindre du direkte inviterer mig, men at afstanden ikke er for lang !!

Kom nu ud af busken - eller er der igen tale om noget opdigtet fra din side ??

Øjenvidnet4
MULTI-X
Nr.Alslev

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-01-11 09:17

jow da det gør vi da, det er mig iklædt lak nederdel og G-streng, jeg har en koket vifte med mig, lavet af fasanfjer og lægter. Tuti li hut din slemme Balledreng.

Afstemning: om den mest vildledende jagt hjemmeside med flest fejl, og bedst mis-vedligeholdt

1. valg

http://www.bb-jagt.dk/

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-11 12:59

Så ente også denne tråd på blå stue – ingen af hylernes svar har med emnet at gøre!!!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-01-11 13:28

Så ente også denne tråd på blå stue – ingen af hylernes svar har med emnet at gøre!!!

Vore svar har nøjagtigt lige så meget med emnet at gøre som dine - tilmed kan vi godt finde ud af at stave endte rigtigt !!! Eller der er måske tale om en tysk and ? Så skulle det være stavet med stort E - kan iøvrigt også betyde løgnpå tysk, og så passer tingene jo sammen med bb1 igen
Du har forspildt din chance med at skulle mødes med mig i dag, men det er ikke overraskende - du tør jo ikke møde mig; det har jeg lige fået at vide hos én af dine bekendte inden for hundeverdenen ! Her er man ved at grine sig ihjel over dine udfald mod snart den ene og snart den anden - fuldstændigt hovedløst !!!

Øjenvidnet4 (og det er ikke nogen AND)
MULTI-X
Strøby Egede

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-01-11 14:44

Eller også kun hendvise til andres tyvstjålne billeder, som endda er manipulerede....

. . . skrev Ballesmækker Bent fra Løsning.

Det staves "henvises" - dumme kvaj. Det undrer mig, at du ikke stavede det "hænvise" eller "hændvise".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-01-11 14:48

bb1

Dato : 16-01-11 06:16

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad Satan!! Er du ikke kradset af "inu" - Ballehyler?

Nej, for jeg står ikke i samme register, som dig..

D.L.S.

Det er rigtigt. Du blev jo ekskluderet fra DLS pga. urent trav og paranoide forestillinger.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-11 15:23

bla.bla.bla. uhauhauha.. Hylerne græder på blå stue....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-01-11 15:56

Nu forstår jeg bedre hvorfor du er så frisk - du har jo slet ikke været til hundetræning i dag - hvorfor ikke dét ?? Kan du ikke fatte hvordan det skal gøres, eller er køteren så snotdum at det er formålsløs at forsøge ? Eller en kombination af disse to ting ?? Ja, det er nok der problemet er !!

Øjenvidnet4

blablablabla

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-01-11 16:24

Citat
Ja, pas på Tombe!!!!!

Det er helt klart på et meget højere plan, du lægger ud med her, det er langt fra din som er din sædvanlige udtryks form stort .

Men!!! Tombe, du mener vel ikke bombe, det tror jeg ikke!- fordi der staver du bumbe din tumbe, det bogstaveres altså tumbe og ikke " Tombe " med stort .

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-01-11 17:22

Det er jo, som jeg skrev i en anden tråd. Balleklaskeren staver tingene, som han udtaler dem. På grund af omfattende nedbrydning og renovering af hans tandsæt, er det gået nedad med hans færdigheder udi stavningens kunst.
Han kan ikke finde ud af at runde læberne samtidig med, at han smækker tungespidsen op bag "fordænderne", når han forsøger at udtale ordet "TUMPE", og derfor bliver det i stedet til et "O", hvor han, hvis han kigger sig i spejlet, ligner en torsk - med hængende mundvige og et dvask udtryk i øjnene.

Næh! Det Balleklaskerene skulle spare op til, kunne være en kraftig ansigtsløftning. Som sidegevinst ville han igen kunne se sit kønsorgan m/tilbehør. Nok ikke et kønt syn, men så vil han ikke mere føle sig så alene.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-11 17:50

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-01-11 15:56

--------------------------------------------------------------------------------
Nu forstår jeg bedre hvorfor du er så frisk - du har jo slet ikke været til hundetræning i dag - hvorfor ikke dét ?? Kan du ikke fatte hvordan det skal gøres, eller er køteren så snotdum at det er formålsløs at forsøge ? Eller en kombination af disse to ting ?? Ja, det er nok der problemet er !!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igen har dine venner fyldt dig med løgn eller gætter du bare!??????

At du ikke var der så jeg selv

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-11 17:51

Til alle andre her..

Alle hylerne er på blå stue og de er i panik fordi jeg ikke gider lege....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-01-11 19:07

Igen har dine venner fyldt dig med løgn eller gætter du bare!??????

At du ikke var der så jeg selv

Det er squ uhyggeligt. Her går Ballestøderen rundt - uden at vide, at en af hans bekendte er Øjenvidnet. Wauwww.
Jeg kender også en af Ballestøderens jagtbekendte, som har deltaget i slyngeljagter på Løvenholt`s dyrehave.

Hvad skal man med venner, når man har sådanne fjender??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-01-11 21:27

Hvad skal man med venner, når man har sådanne fjender?? Eller omvendt!!!

Mvh. Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-01-11 22:13

Igen har dine venner fyldt dig med løgn eller gætter du bare!??????
Igen har du ikke fattet en skid af det hele, lille Balledoof - ingen af delene har ramt rigtigt, men det er vel heller ikke at forlange med de skyderesultater du selv har

At du ikke var der så jeg selv
Så har du ikke set ordentligt efter - lider du af grå stær ?? For det er vel ikke den alvorlige grønne pipfugl du lider af ? For så har jeg medlidenhed med dig, helt alvorligt !

Men sig nu blot mit navn - hvis det er rigtigt, ja så indrømmer jeg på stedet !!

Øjenvidnet4
blablablabla og bla

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-11 00:07

Hvorfor - Balledoof, gik du ikke rundt og råbte "hvor er du Øjenvidnet"?? Er du bange for sandheden?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-11 00:10

Skal vi ikke allesammen sende et gækkebrev til Balledoof??
Det kunne edermageme være sjovt, hvis Balledoof blev beskæftiget med at tyde afsendere. Jeg sender i hvert fald et.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-11 00:13

Husk nu, at adressebeskrivelsen skal begynde med Hr. Godsejer Bent Ballegaard Knudsen. Så får postbudet noget at sladre om.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-01-11 00:21

Øjebvidnet lyver. På træningsbanen sagde alle goddag til hinanden og der var ingen overhovedet, som jeg ikke kender..
- Men Øjenvidne det er så let svar på: Hvor mange var mødt op til træningen?
Og hvor mange hunde var der af anden race end KLM ?

Tombe: Jeg mødte en, som kendte dig og din berømte far..
Han hedder: ... .... ......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-11 00:41

Ja, og jeg mødte engang en af din afdøde fars gamle venner (han er også død). Han hed ....... ............. .............. ............ ..... ........, og så er det ikke engang løwn. De havde sammen været på Risskov

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-01-11 02:38

bla,bla,bla TOMBANESER....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-01-11 13:31

Bendt Balledoof Knudsen

Du skrev: At du ikke var der så jeg selv

Vi trykkede hinanden på næven og sagde pænt dav og ønskede godt nytår - kan du ikke huske dét ??
Det er rystende !! Jeg tror du skal have skrevet alle dine venners og bekendtes navne op, incl. billeder af de pågældende og så er der kun den slagne vej tilbage for dig: At lære udenad !!
Det er faktisk sådan, at vi var flere der talte sammen om dig, bl.a. vedr. din manglende hukommelse og din stadig større uvilje mod at lade andre komme til fadet. Mange af de yngre jægere og hundefolk er direkte bange for dig - én gik så vidt som til at sige, at han slet ikke stolede på dig efter nogle uheldige episoder, bl.a. med nogle pengesager, men det står naturligvis for hans regning.
Sig nu navnet lille Balledoof Knudsen, og lad os andre sole os ved din forstands lys

Øjenvidnet4, som har trykket Doof'en på næven, uden han har bemærket hvem den store mand er !!!
blablablabla & bla³
Pluto

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-11 14:13

I stedet for at trykke på næven skulle du have nikket ham en skalle - helst uden øjenvidner.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-11 15:12

Jeg har hørt en historie om Balledoof, og efter sigende skulle historien være sand.
Bent havde fået for meget at drikke (som altid) og pludselig knaldede han sit 1/4 m3 store hovede ned i bordkanten. Da han vågnede, greb han sin mobiltelefon og ringede til politiet. Han ønskede at anmelde sin bordnabo for at have nikket en skalle. Som så mange gange før forlod betjentene sceneriet med de store brede grin skruet op over begge ører.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 17-01-11 15:34

Åh ja, jeg morer mig - også hver eneste gang jeg logger ind.

I dårekisten, hvor jeg har min daglige gang, har vi lige fået en case indlagt. Familien opgav tilfældet, og nu er det så vores opgave, at nulstille hjernekonflikten på ham.
Omtalte case, kan for det første ikke tale helt rent. (kender I den type?)
På grund af influenzaepidemien, som desværre også har ramt vores afdeling, er det nu stakkels lille mig, som har fået opgaven, at lære casen at tale bare nogenlunde rent....Åh ja, åh ja, åhja,....Hårdt arbejde - og jeg føler med Jer herinde, som har påtaget sig den opgave, at lære "vores person" herinde, at tale et nogenlunde forståeligt dansk.

Vores case kan f.eks. ikke sige - "mobiltelefon" Det lyder således; "Måbiltilæfon" - og "fon" udtaler han, som i det engelske ord der betyder sjov - altså, "fun"

I 3 lange lange dage, har jeg gang på gang sagt til ham - kig på mig mens jeg siger; MO BIL TELE FON - og hvergang udtaler han; MÅ BIL TILÆ FUN

Efterhånden er casen blevet sur over, vi vil lære ham en korrekt udtale af et ganske alm. ord, at han er blevet truende overfor mig og mit personale. Det udmønter sig bl.a. i, "at han ved hvor vi bor, samt hans venner - desværre er alle "vennerne" døde og borte - i øvrigt kendte personer - nok skal tage os under grundig behandling"

Er det ikke frygteligt, bare fordi man vil hjælpe den slags mennesker, så skal man straks trues?

Mvh.
Better-Known

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-01-11 17:00

Hvis dette her er jagtbilleder?????

Så forstår jeg godt, at der findes jagtmodstandere!!!!!!!

Det er snart ikke blå stue længere - men et helt andet sted I skulle opholde Jer.....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-01-11 18:29

Næ det har du ret i. Vi kører lige filmen igen for dig

bent ballegårdhttp://www.bb-jagt.dk/

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-01-11 18:34

Også snupper vi lige denne her også, hvor Ballegaard atter igen, bøjer loven højt og flot, efter for godt befindende

http://www.rhfoto.net/images/jagtdag/12-12-2009/index.html

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-01-11 18:39

Og så den sidste fra en som havde set lyset.

http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

BW

Jow da du kan da skabe jagtmodstander på i egne og andres rækker, Multi Balledreng tænk dig dog om.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-01-11 20:19

http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Når man nu ser på billede 2 forstår man godt hans helt uimodståelige charme, specielt falder kvinderne for typer som ham !! Men også bajutter elsker ham !!
Balledoof - er billedet fra før du fik nye tænder ??

The one and only.

Øjenvidnet4
blablablabla
Viby J

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-11 20:30

Jeg er edermageme også stolt af billedet af Bent med hornene. Det er nemlig undertegnede som har tryllet det frem efter mange timers grundigt arbejde; og originalen stammer fra før han fik renoveret affaldscontaineren.

Mvh.
Tonganeseren
Spiser knækbrød og drikker the.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-01-11 21:59

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 18-01-11 07:53

Kære Tonganeser.

Jeg er edermageme også stolt af billedet af Bent med hornene. Det er nemlig undertegnede som har tryllet det frem efter mange timers grundigt arbejde; og originalen stammer fra før han fik renoveret affaldscontaineren.

Mvh.
Tonganeseren
Spiser knækbrød og drikker the

-----------------------------------------
Hertil er der kun at sige:

PS Pas på med at drikke for meget the, specielt grønt te !!

De allerbedste hilsner
Provsten1
Multi-X
I en gummibåd nær Neksø

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-01-11 09:02

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-01-11 09:20

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 17-01-11 17:00
--------------------------------------------------------------------------------
Hvis dette her er jagtbilleder?????

Så forstår jeg godt, at der findes jagtmodstandere!!!!!!!

Det er snart ikke blå stue længere - men et helt andet sted I skulle opholde Jer.....
------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvor er det rart at kunnet konstatere at der er noget du forstår - men de er, altså jagtmodstanderne, som betterwisser ganske rigtigt har anskueliggjort ovenfor, så absolut ilde stedt med de informationer du og andre, f.eks. R.Hæ billedligt talt oversvømmer os med. Ligeledes med de skrevne ord: løgne og fortielser - jo, lille Balledoof - du er en ener !!

Da du jo påstår der ikke længere er plads til os "hylere" på blå stue, kan du så ikke venligst anvise os det rigtige sted ?? Det vil blive taget imod med kyshånd !!

Din hyppige brug af , er det fordi du har det skidt med kvalme o.lign. eller er du ved at kvæles i dine dænder, som snart fylder 1 år! Skal du snart til service-eftersyn med dem ? Eller er det for farligt at begive sig til Phillipinerne, "tøsenjunge" som du er ??

Øjenvidnet4
blablablabla
Holger Jensens Plads 1
Hedensted

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-01-11 10:18

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-01-11 12:20

Læs lige artiklen i Ekstrabladet fra i dag. Jeg kendte ikke noget til Dunning og Kruger-syndromet, og derfor var det en ægte AHA-oplevelse at læse om den på Ekstra Bladets hjemmeside.
Artiklen, i sin helhed, handler om hvorfor absolut talentløse melder sig til X-Factor konkurrencen, men den fokuserer også på en mere væsentlig ting - nemlig Ballegaardsyndromet. Jeg har sakset nedenstående fra Ekstra Bladet:

Citat begyndt: I vores kultur skal man vise, at man kan blive rig og berømt. Mange tager chancen i X Factor, selvom de godt ved, at de nok ikke går videre. Går den så går den. De er tilfredse med, at de fik iscenesat sig selv, siger han.

Dunning og Kruger undersøgte amerikanske studerende, der havde været til en grammatik-prøve. De studerende blev spurgt, hvor godt de troede, de klarede sig. Det viste sig, at dem der klarede sig dårligst til prøven, var mest tilbøjelige til at tro, at de klarede sig godt.

- Man skulle mene, at de ville være i stand til at vide, om de havde svaret rigtigt eller forkert under prøven. Alligevel var der studerende, der var virkelig dårlige til grammatik, som ikke vidste, at de var dårlige til grammatik. Vi regnede med, at de havde en idé om deres niveau - og at de ikke havde det, det overraskede os virkelig, siger David Dunning.

Dunning-Kruger effekten kan være forklaringen på, at mange X Factor-deltagere modsætter sig Blachman, Rosendahl og Cutfathers sandheder og nedadvendte tommelfingre. Det kan være forklaringen på, at de mener, de er Danmarks svar på Elvis eller Beyonce.

- Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, sagde Charles Darwin. Det havde han måske ganske ret i. Citat slut.

Og her har vi så forklraringen på, hvorfor Bent Ballegaard Knudsen mænger sig blandt vi kloge hoveder. Fandeme kloge ord. Balleklaskeren lider squda af Dunnings syndrom - og snup bare Kruger med. Endelig en brugbar og troværdig diagnose.

Og hvad er så en Krugerrand??? Det er en rundkreds af snotdumme pædagoger.

Mvh.
Tonganeseren
Snotforkølet og har ondt af sig selv

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-01-11 12:39

Det har sku` også meget med jagtbilleder og registre at gøre..

Godav mand tombe økskeskaft.....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-01-11 13:00

Dunnings syndrom = Balledoof

Hvad betyder økskeskaft..... ?? Ja, det er dig TandBalle - svar lidt kvikt - kommer det ?? Åh nej, nu missede han det sgu' igen, den knold
Han aner sgu' heller ikke hvad "blå stue" er for noget !!

Øjenvidnet4
blablablabla²
Bottrup Mark

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-01-11 13:44

Det er edermageme også et svært ord, hvor alle bogstaverne godt kan drille en lidt svagt funderet medborger.

Herre Gud! Her har vi bogstaverneaefkksstø, og dem roder fjolset godt og grundigt rundt i; men trods alt kunne det være gået langt værre. Det skyldes givetvis hans nye "dænder", at han kvajer sig. Han staver jo, som han taler.

Balledoof staver således: "økskeskaft".

Hvis man prøver at udtale ordet - som skrevet står, så kan man tydeligt forestille sig, hvordan Ballehøkerens tænder næsten falder ud - i forsøget på at sige "økseskaft". Tungen "jammer" ganske enkelt efter "ØKS".

Om det skyldes umådeholdende indtagelse af alkohol eller dårligt tandteknikerhåndværk, må herefter stå hen i det uvisse.

Hej Ballehyler!! Det staves ØKSESKAFT - fjols!

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X Teamet

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-01-11 14:45

- indlæg af psykopaten B. Ballespreder, lige efter bogen...

Citat
Alle hylerne er på blå stue og de er i panik fordi jeg ikke gider lege....

Man skulle tro, at han kan læse!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : jagtblog

Dato : 18-01-11 15:01

Lukket