/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Evolution
Fra : jensviggo
Vist : 484 gange
50 point
Dato : 13-05-03 11:01

Jeg har hentet Paint Shop Pro 7.04 på nettet, men det udløber jo, hvis man ikke betaler for det, efter 30 dage, jeg har tidligere med stor held (befriet) programmet for udløbstiden med en crackfil, hentet på astalavista.box.sk, men jeg synes siderne er meget forvirrende, med en masse popup sider i en stor forvirring, mon nogen kan hjælpe mig:jeg har samme problem med Snagit.

Kommentar
Fra : xor

Dato : 13-05-03 11:06

Hej jensviggo.

Jeg tror ikke at dette er det rette forum at diskutere et sådanne emne i, da det ville være ulovligt at cracke et program.
Og jeg tror ikke at ophavsmændene bag kandu ønsker at deres forums bliver genstand for diskutioner i denne stil.
Men astalavista.com burde ellers være en måde. Ikke at jeg opfordre dig til at gøre det.

/Xor .->

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 04-01-04 19:13

Hej jensviggo

Jeg kan måske hjælpe med en løsning men så skal jeg have din e-mail da jeg ikk er så
tit her på..

knus