/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Opvaskemaskine ekspert søges ;-)
Fra : Graupner
Vist : 832 gange
82 point
Dato : 13-01-11 08:24

Hej alle sammen,

Så fik jeg endelig købt mig en opvaskemaskine og fået den sat til. Det skal siges at det er min første, så jeg er komplet grøn på området.

Der er dog et lille problem - maskinen fyldes med vand, brummer derefter i 5-6 minutter for bagefter at tømme sig for vand igen og sige at vasken er færdig.

Jeg har prøvet samtlige programmer, sluk/tænd for hovedafbryderen - alt sammen med samme resultat.

Nogen som har en ide om hvordan jeg afhjælper problemet?? Jeg havde glædet mig så meget til at få opvasker

Det er for øvrigt en bordopvasker af mærket Ectrolux ESF 2410

På forhånd tak,

Kenneth

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 13-01-11 09:09

Kig i betjeningsvejledning du fik med da du købte den eller ring og spørg forhandleren. der kan du få det bedste svar.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Graupner

Dato : 13-01-11 09:52

Hej HUGO-BØRGE

Jeg har læst betjeningsvejledning fra start til slut. Jeg spørger her da jeg har købt den brugt.

Håber der alligevel er nogen som kan hjælpe

Kenneth

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-11 09:55

Citat
Ubesvarede 3
- Besvarede 6
- Annullerede 17
- Slettede 0
Ialt 26

Tror ikke du skal regne med hjælp her.
Hvis din hjerne kan forstå lidt så læs som sagt brugsanvisningen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-11 10:21

sikkert købt defekt, du blev snydt

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 82 point
Dato : 13-01-11 10:46

Da jeg købte min første vaskemaskine tog den vand ind og spyttede det ud igen med det samme.

Det var fordi, at jeg bare havde ladet røret ligge på gulvet, det skulle hænges op på væggen sådan, at røret kommer op over en vis højde hvorpå det går ned igen og hen til afløbet.

Kan dit problem være noget lignende?
Kig i brugsanvisningen og se hvordan rørene skal monteres.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-11 10:47

Citat
Kig i brugsanvisningen og se hvordan rørene skal monteres.

Han kan jo ikke læse.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 13-01-11 10:50

Citat
Han kan jo ikke læse.

Så må han få sin mor eller naboen til at læse det for ham.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-11 11:21

Eller som alle andre håbløse eksistenser.

"Kommunen må da gøre noget"

Kommentar
Fra : Graupner

Dato : 13-01-11 11:36

@ Troldepige: Tusind tak! Det kunne godt være at det var problemet.. Det var min stedfar som lavede opstillingen, men han kiggede ikke i brugsanvisningen

@ Teil: Jeg bruger ikke tid på internet mundlort - så brug venligst din tid på noget andet.

Godkendelse af svar
Fra : Graupner

Dato : 13-01-11 11:37

Tak for svaret og din tid, Troldepige. Jeg får tjekket systemet igennem!

God dag

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-11 11:38

Citat
Tak for svaret og din tid, Troldepige

Analfabeten har ikke forstand nok til at lukke et spørgsmål.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 13-01-11 12:32

Jeg havde ellers noget godt, men skidt med det nu.