/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
wireless keybord til MAC - men Windows?
Fra : ingelein
Vist : 943 gange
50 point
Dato : 11-01-11 16:28

Hej
Jeg har en iMac ver. 10.6.4. med tilhørende wireless keyboard. Sådan et keyboard har f. eks. ingen "print-screen" tast, men man bruger cmd+shift+4, og markerer , hvorefter det ligger i udklipsholder.

Jeg har installeret boot-camp og kan også køre Windows XP på samme maskine. Men jeg kan ikke finde ud af at lave et screen dump på samme tastatur, det virker ikke som i Mac. Er der nogen, som
kan fortælle mig hvilke knapper jeg skal trykke på for at få et screendump når jeg er i Windows ?

Mange hilsner
Ingelein

Accepteret svar
Fra : NobleK

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-11 11:36

Hej

Her burde du kunne finde alt som du skal bruge:
http://support.apple.com/kb/HT1171?viewlocale=da_DK

PrintScreen er f.eks. fn + shift + f11

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 12-01-11 13:38

Tak for svaret NobleK.

Tak for svaret - Jeg fandt selv frem til linket i går -. Det kunne Apples supporter derimod ikke.
Tak for hjælpen, som måske kan hjælpe andre. Det er ikke brugsanvisninger Apple bruger penge på.
Mange venlige hilsner
Ingeborg