/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Køb af telefonnumre til rundringning
Fra : FrejaFlop
Vist : 1639 gange
50 point
Dato : 11-01-11 07:35

Hej KANDU.

Hvem kan jeg kontakte for at købe nogle links/tlf.numre som jeg kan bruge til rundringning for et produkt?

Det skal være ang transport branchen.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 11-01-11 07:44

Det kan du købe hos f.eks. TDC, Krak m.m., men det er meget dyrt.
Du kan selv finde diverse tlf. nr. på nettet evt. på www.degulesider.dk

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-11 07:47

Den med links kan du glemme - det er ULOVLIGT....

Telefonnumre finder du i telefonbogen - de findes sågar på nettet.....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-01-11 07:48

Om det er dyrt handler jo om hvor stort udbytte der er, men det er korrekt, at du kan købe databaser hos bl.a. TDC og så selv sortere i branchekoder med mere.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-01-11 07:50

refi

Der er intet ulovligt i at købe databaser med telefonnumre, her tales givetvis om erhvervsnumre, og de kan såfremt de ikke ønsker opringninger blive fritaget for det i de pågældende databaser, hvordan tror du ellers telemarketing bureauer får deres oplysninger?

At finde numre selv på nettet er så tidskrævende en opgave, at timelønnen langt overstiger anskaffelsesprisen, jeg husker for ca. 4 år siden kostede en totalløsniong omkring 1500 kroner hos TDC

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-11 07:54

Citat
Der er intet ulovligt i at købe databaser med telefonnumre

LÆS DOG....

Det var LINKS jeg siger er ulovligt.....

Du må IKKE sende den slags salgspropaganda UOPFORDRET .....

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 11-01-11 08:09

tak for jeres svar. Måske har jeg formuleret mig forkert. ja, det er erhvervsnumre og jeg er opsat på at betale for det - selvom det måske er dyrt og jeg kan forstå at det kun er tlf. nr. jeg skal anmode om. Tak.

Er der andre muligheder end TDC?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-01-11 08:18

Krak f.eks. eller Eniro du kan også købe databaser andre steder, men så er de noget mindre, det er stadig Krak og TDC der har de fleste numre til rådighed

refi
Links og email har intet med hinanden at gøre, og jo du kan sagtens købe email adresser som LOVLIGT kan tilsendes reklamemails, det er der rigtig mange virksomheder der lever rigtig godt af.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 11-01-11 08:27

Du kan også benytte http://www.nnmarkedsdata.dk/salgogmarketing/kundedatabase/
kontakt dem for at høre prisen.

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 28-01-11 21:21

Tak for svaret IBM760. Dem har jeg nu kontaktet med godt resultat. tak

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-01-11 21:23

Selv tak - håber de kan bruges!