/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Call of duty > black ops virker ikke
Fra : Eyvind
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 07-01-11 20:08

Det er meget godt at blive regnet for at være computer-nørd af sine børnebørn.

Men jeg har lige fået en mail med denne tekst.
Citat
Hej farfar
Call of duty: black ops virker ikke, så det kunne være fedt hvis du kunne skaffe tingene der mangler til det.

Jeg hjalp ham med at installere men vi fik ikke afprøvet det fordi den lige skulle opdatere noget først, og jeg aner intet om spil.

Det er en stationær pentium 3 Ghz med 2Gb ram og et skærmkort der hedder Geforse MX 4000 med passiv køling. Styresystem XP pro med alle opdateringer.

Hvad er det jeg skal skaffe til knægten.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-11 20:17

Citat
Hvad er det jeg skal skaffe til knægten.

En Xbox

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 20:19

Det tror jeg ikke farmor går ind for, Refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-11 20:28

Ikke så fedtet....

Det er jo umuligt at sige hvad der mangler ud fra de oplysninger....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-11 20:29
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 07-01-11 20:31

Ehm... min spillenørd, siger det er et rimelig dårligt grafikkort til det spil... men han tror ikke det kan være det

Spillet kræver ret meget af maskinen, så må farfar skulle prøve dette

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-11 20:32

Problems Runn ing the Game
`` Make sure you meet the minimum system requirements for this game and that you
have the latest drivers for your video card and sound card installed:
For NVIDIA® video cards, visit www.nvidia.com to locate and download them.
For ATI™ video cards, visit www.ati.amd.com to locate and download them.
`` If you are running the disc version of this game, try reinstalling DirectX® from the disc.
This is typically found in the DirectX folder on the root of the disc. If you have Internet
access, you can visit www.microsoft.com to download the latest version of DirectX.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 20:34

Der står da processorhastighed, antal ram, skærmkort, styresystem .................hvad mangler ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-11 20:38

Måske nyeste DirectX

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 20:42

Nordsted1's link blev lige afprøvet på en af mine nyere bærbare.

Nå men så skal det store skyts frem.........................han må selv snakke med farmor.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-11 20:44

Pu ha det lyder ikke godt.... men jeg tror det er et godt trick selv at lade drengen snakke med farmor

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 20:51

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 20:53

Takker nødtvunget for svaret Nordsted1.
Nå - men det går nok.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-11 09:56

Nordsted1 > hvad har din spillenørd af grej til at køre med.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-11 10:24

Jeg skal spørge nørden når jeg ser ham i aften.... men jeg ved at det er noget stort og ret dyrt, som han selv har fået sat sammen, for som sagt er han nørd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-11 10:31

Tak