/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Bøvler med Jubler igen
Fra : Sandvad261
Vist : 457 gange
200 point
Dato : 04-01-11 20:30

Siden den sidste gang bøvl med Jubler, har min Mac slået knuder, så jeg måtte formatere HDen, så nu bøvler jeg igen med Jubler.
Playeren kører fint, men der hvor jeg gerne skulle ha' min film til at køre, der er der et fast Jubler billede, og så står der noget om, at FFDecode ikke er aktiv. hvordan får jeg lige sat dette igang, så min Mac og Jubler kan sammen igen.
Engelsk er ikke lige det jeg er mest stiv i, men kan det skyldes, at Jubler og Mac er vokset fra hinanden ??

Hej

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 200 point
Dato : 04-01-11 23:43
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-01-11 23:53

Har du sat kryds ved install JAVA
Ellers prøv/ file/ preferences/ player/ wizard/ auto

På min pc kan jeg aktivere FFDecode under mine video codeks
så måske mangler du codeks eller JAVA

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 05-01-11 16:06

Hej nomore
Jeg kører MAC og vil gøre mig så meget fri af min gamle Win maskine, for den er MEGET langsom og på mange områder kan den næsten få en til at falde til druk.

Hej

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 05-01-11 22:24

Tak for svaret nomore.
Selv om der i dit link stod skrevet en masse som jeg ikke forstod en pind af, så fik jeg ud af det, at der var en der lagde den gamle Jubler 3.3.0 ind og så kørte det bare, det samme gjorde det for mig, nu skal jeg så bare lige sætte mig ind i hvordan programmet skal bruges.
Så tak for det.

og god vind til dig