/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Kørselsskema
Fra : jesper.s
Vist : 3835 gange
150 point
Dato : 03-01-11 10:36

Hej.

Jeg vil gerne have/lave et kørselsskema til forskellige kørselsopgaver. Det drejer sig om at der skal køres børn til skole (erhverv), på forskellige tidspunkter og på forskellige adresser hver dag. Hvor eller hvordan fremskaffer jeg et sådan program, så jeg ikke skal skrive navne og adresser manuelt ind for hver dag? Jeg tænkte på om man kan lave et hvor f.eks. navn og adresse har en kode eller lignende, som man taster ind i skemaet, og programmet så selv skriver det hele. Jeg har office pakke og Works, men kan ikke rigtig finde noget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-01-11 12:07

excel er en mulighed
acces en anden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-01-11 12:08
Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 150 point
Dato : 03-01-11 12:09
Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 03-01-11 12:44

Tusind tak for hurtigt svar Teil. Der er mange gode skabeloner, bl.a en jeg kan bruge. Godt Nytår

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-01-11 13:05

Fint du kan bruge en.
Godt nytår til dig