/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Frostsprængt elvandvarmer.
Fra : falc
Vist : 952 gange
100 point
Dato : 01-01-11 10:54

Kan det betale sig at repårere sådan en,og i givet fald hvordan?falc

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 01-01-11 11:17

Prøv at vurdere om det kan betale sig. Der e rtrods alt ny garanti, og ny teknologi når du skifter.
http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=10&Produkt=vandvarmer

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 01-01-11 11:20

Nej det kan det ikke, og slet ikke hvis du skal have nogen til det

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 110 point
Dato : 01-01-11 11:39

En frostsprængt vandvarmer er bare at få skiftet ud.
Du må få den loddet/svejset alt efter hvor den er i stykker. Den må evt isoleres om og kappes på ny .
Så gå du hellere ind på denne link og find dig en ny
http://vvs.dk/varmtvandsbeholdere/el/

mvh sverola

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 01-01-11 15:17

skift den!
Og vær mere forsigtig næste gang.

Kommentar
Fra : joeson

Dato : 01-01-11 16:20

Nej....
Få den skiftet, og fremover tømt for vand eller godt isoleret såfremt du bruger den hele året.

Mvh
joeson

Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 04-01-11 09:59

Tak for svaret sverola.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 04-01-11 15:55

Selvtak........Hyggeligt at kunne hjælpe -selvom det ikke lod sig gøre at reparere..

Mvh

Sverola