/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Job tilbydes - arbejdt hjemme fra
Fra : JOBS
Vist : 3552 gange
20 point
Dato : 12-05-03 15:27

Arbejdssted
Storkøbenhavn / hjemme fra

Uddannelse kort
Ingen særlige krav

Stillingsbeskrivelse
Som opsøgende sælger skal du opsøge nye kunder. Vægten skal ligge på besøg hos nye kunder, da der satses på vækst. Du har stor indflydelse på, hvordan din hverdag bliver og du arbejde selvstændigt med dine arbejdsopgaver. Du kan naturligvis søge støtte hos kollegaerne og du er selv med i alle faser af salget.

Udviklingsmuligheder
Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du er er med til at forme din dagligdag.

Uddannelse
Ingen særlige krav

Erhvervserfaring
Ingen særlige krav

Personlige egenskaber
Du er en figther der forstår at sælge.

Sprog
Ingen særlige krav

It-kendskab
Almindelig bruger niveau. vi forventer du dagligt har adgang til Internettet

Om os
Vi er et team der kæmper en hår kamp for at starte en ny organisation op. Vores produkt hører til i underholdnings branchen så vores målgruppe er meget stor.

Lønniveau
Da vi er en meget ny organisation kan vi tilbyde løn på provision, men den er sat meget højt og uden loft. Så muligheden for en høj indkomst er stor

Arbejdstider
Deltid / Fuldtid / Fritid - Vi søger sælgere til både dag og aften

Starttidspunkt
Snarest muligt, men vi venter gerne på de helt rette kandidater.

Ansøgning sendes til
srk@langdraget.dk

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 12-05-03 16:32

Kan man måske få uddybet stillingen lidt nærmere!!!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 12-05-03 17:28

Hvad går spørgsmålet ud på????

Er det annonce???, i så fald må det være et meget useriøst firma, der ikke engang kan stave!!!!!

MVH

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 12-05-03 17:30

kandu selv når du henvender dig på http://www.langdraget.dk
mvh OW

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-03 17:31

Hvad koster det, at starte op.
Emesen.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 12-05-03 19:21

Hej,
HOLD ENDELIG FINGRENE FRA DET. Hvis de bliver nødt til, at annoncere herinde, er de da vist MEGET dårligt kørt.......
Håber ikke nogen hopper på dèn.
Hold fingerene væk, bare mit råd..........

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-03 19:53

http://www.langdraget.dk/
Uddrag:
Det er ikke tilladt at udnytte systemet kommercielt, specielt ikke med personlig vinding for øje.
Tja - jeg hopper af her. Det er nok en joke.
Emesen.

Kommentar
Fra : JOBS

Dato : 12-05-03 22:54

hmmm ... jeg synes www.langdraget.dk ligner en boligforening ... så jeg tror ikke det har noget med det at gører !

Så længe man er ren provisions lønnet kan det da aldrig gå helt galt man ved jo hvad man sælger og hvad der kommer ind !!

De indrømmer endda det er noget helt nyt så det er da forståeligt at de ikke har en firma adresse endnu !

Jeg tror.. jeg prøver at skrive til dem !

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 10-06-03 00:16

Er du ikke den samme som skrev indlægget?????

Accepteret svar
Fra : Sveda

Modtaget 20 point
Dato : 21-06-03 12:55

Underligt , Underligt, Lugter langt væk

Godkendelse af svar
Fra : JOBS

Dato : 23-06-03 08:47

Tak for svaret Sveda.

Kommentar
Fra : MKirsbo

Dato : 13-11-03 15:39

"Jeg tror.. jeg prøver at skrive til dem" siger manden der selv skrev indlægget"

toTALT hustlere

Kommentar
Fra : smukke_nadia

Dato : 28-05-07 17:25

pyramide spil..