/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetone som politisirene?
Fra : groen
Vist : 1250 gange
80 point
Dato : 12-05-03 09:58

Hejsa.,. jeg har en Nokia 3510i, og vil høre om der er en der ved hvor jeg kan hente en ringetone der lyder som en politisirene

Kommentar
Fra : xor

Dato : 12-05-03 12:26

Jeg ved ikke lige hvor du finder den helt specifikt men du kan jo starte med at kigge på disse sites og evt sites i deres link lister.
Free ringtones :
http://www.free-ringtones-4-nokia-ringtones-4-free.com/free-nokia-ringtones.html
http://www.nokiaringtone.org/ringtones.php
http://www.ringtonesgalore.co.uk/

/Xor .->

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 12-05-03 15:25

Hej xor!!!! og groen!! De er altsår ikke gratis!! Det koster 3,50£. Det det vil sige ca. 6kroner. Hilsen kalle!

Kommentar
Fra : SiriDK

Dato : 12-05-03 17:12

Hej xor kender du en side hvor man kan downloade polyfoniskeringetoner, animationer til en Panasonic GD67
Hilsen SiriDK

Kommentar
Fra : xor

Dato : 13-05-03 09:20
Kommentar
Fra : groen

Dato : 14-05-03 02:43

Ja, men jeg har stadig ikke fåetsvar på HVOR jeg kan hente den ringetone??????

Kommentar
Fra : SilverKat

Dato : 24-05-03 09:03

Øhm... så vidt jeg husker ligger den faktisk på telefonen når du køber den - som ringetone 22 - ved ikke om du har slettet den self.
SilverKat

Kommentar
Fra : groen

Dato : 24-05-03 12:07

Nope.. den ligger ikke på en Nokia 3510i som standard... Er der virkelig ikke nogen som ved hvor jeg kan få fat i den?

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 24-05-03 15:20

HEj.. Prøv at lave en selv.. gå ind på google.com og søg efter et midi program.. Jeg kan anbefale nokias midi program eller Anvil Studios midi program.. og det er rigtig let at lave musik i..! Så Deet..! Hyg dig""

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 24-05-03 15:20

HEj.. Prøv at lave en selv.. gå ind på google.com og søg efter et midi program.. Jeg kan anbefale nokias midi program eller Anvil Studios midi program.. og det er rigtig let at lave musik i..! Så Deet..! Hyg dig""

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 27-05-03 20:00

Her er en:
http://sms.1266.dk/radio2/tone.asp?cat=211
Men den koster altså 10 kr. - er det noget du kan bruge?

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 09-06-03 20:29
Kommentar
Fra : groen

Dato : 10-06-03 11:47

Nej.. det er ikke den rigtige tone.... mankan få en der lyder som en rigtig politisirene....