/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Optage eks. regional Tv 2 på computeren
Fra : ferik
Vist : 745 gange
500 point
Dato : 18-12-10 11:26

jeg kører Windows 7 med mediacenter
? kan jeg optage udsendelser, med et programm,
måske audacity

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-12-10 11:29

Ikke med Audacity som er til lyd men andre video optagere kan optage filmen som kører på din skærm, på mange sider kan du hente filmen direkte men ikke TV2

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-12-10 11:32

Hvis du skal optage tv kræver det en tv tuner i PC, eller hvis det er net TV en grabber, f.eks. FRAPS

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-12-10 11:33
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-12-10 11:36
Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-12-10 12:10

windows 7 mediacenter har indbygget optager. Bare se menuen igennem.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-12-10 13:23

Windows 7 er Ultra 32 bit

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-12-10 14:10

transor!
jeg har ikke TV Tuner

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-12-10 14:52

Du skal bruge en lidt hemmelig smart måde for at optage DR eller tv2 tv fra via internettet. De sender på en særlig smart måde for at diverse almindelige optagere ikke skal fungere.

Hvis man afslører hvordan, finder skiderikkerne bare på en måde så det igen ikke kan lade sig gøre.

Andre må købe sig et abonnement og en dejkoder med hdd.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 23-12-10 08:58

Gratis til i morgen kl 9

Recordzilla is screen recorder software that lets you capture video, audio and pictures of anything you see on your computer screen and save it as video AVI, WMV, Flash SWF, or Flash FLV.
http://www.giveawayoftheday.com/recordzilla/

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 05-01-11 21:33

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-01-11 13:19

Velbekomme