/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Sundhedsfagligt forum ell. lign?
Fra : Nik_
Vist : 464 gange
60 point
Dato : 12-12-10 17:34

Findes der et sted på nettet hvor man som fx sygepleje- eller medicinstuderende kan stille fagpersoner spørgsmål?
Det eneste jeg kan finde er netdoktor, men det er vel ikke ligefrem det som er meningen med det. Man kan spørge om meget her, men nogle gange har man brug for en mere faglig vurdering af sit problem.. Nogen idéer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-10 17:47

Ring til din læge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-10 17:52
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-12-10 23:27
Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 09-01-11 13:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål