/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
genkendelse
Fra : CLC2812
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 01-12-10 22:33

mener du at et barn kan genkende og få et forhold til en person barnet kun ser 1 time hver 14. dag barnet er 10 uger gammel. Hvad er din vudering ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 01-12-10 22:42

Nej det kan et så lille barn ikke

1 time hver 14 dag er alt alt for lidt, det vil så sige at barnet også kan genkende sundhedsplejersken... og det kan barnet altså ikke i den alder

Jeg har fulgt med i din anden tråd, og der er da også flere der udtaler at det ikke er muligt

Mor til tre og tidl dagplejer

Godkendelse af svar
Fra : CLC2812

Dato : 01-12-10 22:44

Tak for svaret Nordsted1. også dette svar jeg havde håbet på

Kommentar
Fra : CLC2812

Dato : 01-12-10 22:53

vil gerne have flere svar på mit spørgsmål omkring genkendelse

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 02-12-10 16:03

Jeg tror heller ikke rent synsmæssigt, men muligvis gennem lugtesansen og høre sansen, da de sanser er basale for spædbørn, selv i fosterstadiet.

Er det barnets mor?
(For så kan man jo tage det med fostertilstanden med - ellers IKKE, naturligvis !)

Det kommer også an på om barnet har været mere knyttet til personen end de omtalte 1 time hver 14 dag.

Har barnet været det? (da barnet var 1-2 uger?)

http://voresborn.dk/babyudvikling/5982-dit-barns-sanser-lugtesansen