/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
Filosoferer ...
Fra : kænt
Vist : 1037 gange
10 point
Dato : 25-11-10 13:10

Filosoferer over om det er muligt at skifte profilnavn her på dette Fora,
samt hvor i indstillingerne man nu gør det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-10 13:21

Ha, du er sgu da så dum, at det er lige før man kan holder af dig

Kors i hytten

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-11-10 13:26

Ahl makd te di orblene

d ek nåd å greene a!

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 20 point
Dato : 25-11-10 13:29

Og svar på dit tidligere spørgsmål, som du annullerede:

Det er formodentlig blevet godt og grundigt blokkeret - evt. af Smiley's.
Pt. resulterer det i en server fejl.

Det er følgende profil, som er skyld i det:
Citat
Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 25-11-10 10:41

Med masser af grønne mænd - han må være meget syg.

Men om ikke andet, må Kandu-teamet kunne se - hvad det er for en klovn, der ønsker at ødelægge systemet - det burde være nok grund til, at vedkommende burde blive blacklistet af Kandu.

Men som det er sket tidligere, får vedkommende lov til at fortsætte.

Kommentar
Fra : kænt

Dato : 25-11-10 13:57

Tak til jer alle 3.

Nåh, så det var Klumme.

Men så er jeg altså nødt til at blackliste vedkommende permanent.
For det sammen var tilfældet med mit andet spørgsmål om Blæksputten. Da var det bare Krummen.

Kært barn med mange navne. En stor Smiley-kunstner, åbenbart.

Gider ikke komme med et tip, igen om samme emne.
En advarsel om IKKE at bruge tid på at åbne blokkerede spørgsmål.
Som 4 personer åbenbart var helt OK at gøre.

Derfor annullerede jeg spørgsmålet om at åbne.
For det var/er helt umuligt for mig.

Og andre skal naturligvis heller ikke forsøge sig, yderligere.
Desuden var det til Klaudi, specielt angående et musikspørgsmål.

P.S jeg har lige fået et intensivt stavekursus. Siden jeg kom her på kandu.dk
Ved hvor meget denne profil går op i at kunne stave ordentligt, samt opføre sig ordentligt ...

Godkendelse af svar
Fra : kænt

Dato : 25-11-10 14:02

Tak for svaret IBM760.

Så ved jeg det om de Smiley´s

Og I andre er advaret, om ikke at gå ind i "KUN til Klaudi" samt "Blæksprutten" -
da det sender pc´en i sænk ...

Hvad der jo også er formålet fra Smiley-kunstnerens side ...

Og ved samtidig, også at man ikke kan skifte navn ...
Det var nu eller praktisk nok

Kommentar
Fra : kænt

Dato : 25-11-10 14:03

eller = ellers

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-11-10 14:04

Citat
Og ved samtidig, også at man ikke kan skifte navn ...

Det synes jeg da ellers, at du har gjort mange gange - det kræver kun et nyt telefonnummer

Kommentar
Fra : kænt

Dato : 25-11-10 14:06

Jooo ...

Ring, Ring Ring ...

Men man kan ikke gøre det i indstillingerne her på Kandu.dk, vel?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-10 16:57
Kommentar
Fra : kænt

Dato : 25-11-10 21:18

Tak, , Klaudi, nu har jeg kopieret dit fine link.

Hvis, såfremt ifald, jeh igen bliver blacklistet ...

Kan se at 3773 er i gang med en ny hade-kampagne ...

RIP Klumme, RIP Klummen ...

Men, så vidt jeg ved, så er det også 3773, der er de to personer :

Klumme og Klumme ...

De har alle 3 nøjagtig samme retorik, og starte alle 3 samme hadekampagner.

Det har man oplevet før ...

Men jeg håber, at denne gang, dén person ikke får held med sit forehavende.

Skulle det alligevel ske, så FARVEL for denne gang

Kommentar
Fra : kænt

Dato : 25-11-10 21:19

Ja, jeg ved det jo ikke 100% om det er den samme person - Men jeg tror det ...

For sprogbrugen, og reaktionsmønstret er ens.

Påfaldende ens !!!!