/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Dualphone Cordless 3088 (uden PC)
Fra : Vonna
Vist : 697 gange
300 point
Dato : 23-11-10 21:59

Hej Skal til at Købe en Telefon til Skype som gave ,har set på en Dualphone Cordless 3088 (uden PC) er der en her som har erfaring med den Telefon (negatift og positift ) VHV

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-11-10 00:14

Det er ikke længere nødvendigt.
Hvis du har SKYPE og du har indbetalt lidt mullaer på din konto, så du kan ringe til andre telefoner fra din SKYPE, så kan du i dag få SKYPE 2 GO hvor du tilmelder op til 5 telefoner, fastnet som mobil.
Ydre mere kan du vælge hurtigopkald, hvor du forprogrammere op til 9 numre som du ringer mest til i hele verdenen.

Hvis du viser nummer ved opkald, så ringer du bare til det nummer du får opgivet her i danmark, ja du kan også oprette i udlandet, hvis du har behv for det på udlandsferier.

Når du så ringer til numret, vil du blive genkendt, p.g.a. vis nummer, og du kan så indtaste det nummer du vil ringe til, eller trykke på hurtigvalgsnumret med #1 til #9 og opkaldet sker automatisk til numret.
Hvis du ikke viser nummer, skal du indtaste en PIN-kode, som du selv har valgt.

Du kan så hermed medbringe din SKYPE på din mobile i ferier og lignende.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 24-11-10 00:46

Hej severino .Jeg bruger selv ,RTX Dualphone 3045 som jeg er meget glad for .men vil købe en
Cordless 3088 som gave til et famielje medlem i udlandet,derfor ville jeg vide om det er et gott eller dårligt køb

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-11-10 12:43

vi bruger selv 3088 og det samme gør nogle venner og familie i udlandet.

Det virker bedre end computerskype, og den er altid på.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 24-11-10 13:03

Hej transor ,et lille tillægs spørgmål .er Dissplayen tydelig at læse .

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 150 point
Dato : 24-11-10 14:19

Ja men jeg er blevet så gammel, og displayet er så småt at jeg skal bruge læsebriller for at se det tydeligt.
Vi bruger et skype aonnement til ca, 40 kr om måneden. Det gør at vi kan ringe gratis til alle fastnettelefoner i hele europa. Det har reduceret vores telefonregning betragteligt.

Eneste problem er en enkelt tast som ikke var god i en periode, men som nu virker fint igen.
Der har nok været en bruger, som har kommet snavs i .
Se dig godt for , der er stor prisforskel, efter hvor man køber.

Godkendelse af svar
Fra : Vonna

Dato : 25-11-10 01:00

Tak for svaret transor.