/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Gode ideer til børns broduktion af jule-
Fra : kai-d
Vist : 1224 gange
100 point
Dato : 14-11-10 23:17

Valg af hubrik er nok ikke den helt rigtige, men her prøver jeg.

Vi er en morfar/farfar mormor/farmor som plejer sammen med børnebørnene at produksere julegaver mest i træ,
men er lige nu løbet tør for ideer.

Vi har tidligere år lavet spil i træ, nøgleringe af led fra metalkæder, men også smykker og andre småting, til deres fædre og mødre og venner, så det ikke går ud over deres lommepenge.

Ku`der her være gode ideer til noget børn kan håndtere med hjælp, de er fra 7 til 12 år med lidt hjælp fra voksne.

På forhånd mange tak.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 14-11-10 23:22

Dækkeservietter.... billeder af børnene og så lamineret

Eller kalender, og for hver måned et billede af noget der kunne glæde modtageren at se på den næste måned

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-10 23:23
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-10 23:41

Bordskånere

Man skal bruge tøjklemmer af træ, tage metallet af, og lime klemmen sammen ved at vende den om, sådan ryg mod ryg... dette gøres med mange klemmer og dernæst skal klemmerne limes sammen så de danner en cirkel... det var nok ikke sådan lige til at forstå, men det er nemt nok, når man har tøjklemmerne i hånden

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-11-10 02:27

Måske I skulle introducere en løvsav for dem.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-11-10 16:33

Kumihino flet

Her kan I finde beskrivelsen- men der er flere steder man kan finde redskaber mv.

http://www.kumihimo.dk/redskaber.html

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-11-10 16:37
Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 15-11-10 22:43

Foreløbig mange tak for ideerne, de kan absolut bruges.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 15-11-10 22:55

Tak for svaret Nordsted1.