/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon Canvas settings.
Fra : BurningThunder
Vist : 374 gange
30 point
Dato : 05-11-10 00:13

Hej alle..

Jeg har en canon Pixma MG6150 printer, og jeg har forsøgt mig lidt med at printe på canvas. (300g) papir. Men jeg har et lille spørgsmål der burde være simpelt..
Hvad ville være den bedste opsætning til at printe på canvas med. Jeg har følgene i mit canon program:

Photo Paper Plus Glossy II
Photo Paper Pro Platinum
Photo Paper Plus Semi-gloss
Glossy Photo Paper
Mate Photo Paper
High Resolution Paper
Almindeligt

ps da det er lang tid siden jeg har været herinde, kan jeg se det kniver lidt med min point. Men derfor håber stadig der er nogle der har nogle gode idéer.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-11-10 00:52

Matte Photo Paper vil være mit bud, ellers kommer der ikke nok farve.

Jo mere "glossy" papiret er, jo mindre blæk afgiver printeren

Kommentar
Fra : kj

Dato : 05-11-10 11:40

Jeg ville også lave en prøve med almindeligt

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 05-11-10 12:58

Er bare bange for hvis jeg vælger almindeligt så bliver farverner ikke så kraftige..
Angående Matte papir, havde jeg ikke tænkt på Men vidste ikke at jo mere glossy jo mindre blæk, det er altid rart at vide.