/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Indlægsoversvømning
Fra : leonard
Vist : 618 gange
100 point
Dato : 03-11-10 11:06

Jeg får indlæg fra slægtsforskning. De sidste par dage er jeg blevet "oversvømmet" at det samme indlæg i min indbakke. Hvordan kan det lade sig gøre? Det er ret irriterende at skulle bruge tid på at slette dem.

Vhs. fra Leonard

Spørsmålet har nummer 15 11 77.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-11-10 12:01

Virus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-11-10 13:24

Hvis du har abonneret på netop det spørgsmål

Citat
Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Så vil du få mails til spørgsmålet bliver lukket (nu er det lukket), så får du vel ikke flere mails ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-10 13:30

Citat
(nu er det lukket), så får du vel ikke flere mails

Hvis ikke du SELV har stillet spørgsmålet bliver du ved med at få mails sålænge nogen skriver kommentarer og du EEN GANG har deltaget i det.... UANSET om det er lukket eller ej.....

Kun hvis Kandu SELV lukker det - stopper festen...