/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Projekt Uge
Fra : bert0205
Vist : 307 gange
20 point
Dato : 01-11-10 10:48

Vi er 3 drenge som har projektuge.
Vores spørgesmål er at hvad skal vi gøre når der ikke er mere benzin tilbage ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-10 10:55

Tage cyklen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-10 11:02

I skal da køre med El-biler som oplades af solceller.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-11-10 11:36

Eller biodisel.
Eller syntetisk benzin

eller sprit
eller brint

Der er mange muligheder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-10 11:40

I kan også køre på opvarmet vand. (meget opvarmet)

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 01-11-10 12:04

I skal bare skiftes til at skubbe bilen, hvor svært kan det være?
alan57

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 01-11-10 15:12

....som alle svarer herover- finde andre energi kilder,

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 01-11-10 17:21

Begynde at tænke bare en lile bitte smule selv.
Når jeg ser et så åbent spørgsmål til et emne, der let kan sætte normaltaktive drenges hjerner i sving. Så må jeg indrønmme at jeg samtidig får et billede af tre sløve teenagere med hænderne i lommerne på hængerøvsbukser de dårligt nok kan nå ned til, og formentlig også med kasketter med skyggen vendt, så man ikke skulle kunne se, at de er dumme i nakken.

Undskyld min mavesure kommentar, men hvad med at komme i sving selv.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 01-11-10 18:40

Hvis det er en opgave i.fm. et projekt, må i da udvise lidt selvstændig tankegang, eller ?
Klø på med krum hals og gerne med noget kreativitet. Der er masser af alternativer, men ikke alle er lige velegnede, - endnu! Hvem gider seriøst, at køre 50 km og ikke kunne komme hjem, fordi skidtet er løbet tør for strøm. Hvem siger, at vi ikke kan fremstille en syntetisk benzin ? Der er MASSER af teoretiske spørgsmål, at tage fat på, så bare klø på.......