/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Frigøre plads på D-drev
Fra : Provencaleren
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 01-11-10 09:24

Hej
Jeg har en ny notesbook 10", hvor der på D-drevet er afsat 30 GB til sikkerhedskopier, masiknen er fuldstændig som da jeg købte den, d.v.s. ingen filer eller nye programmer er installeret.
D-drevet viser at der kun er 1,74 GB ledig og derfor ikke kan køre sikkerhedskopiering.

På C-drevet er der kun brugt 22 GB, men på D-drevet er der brugt 28 GB.

Jeg har talt med Medion hotline, men de kan ikke hjælpe mig med problemet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-10 10:20

Citat
men de kan ikke hjælpe mig med problemet

De VIL nok ikke...

Hold dig fra det D-drev - det er IKKE til dine filer eller backup....

Det er sikkerhedskopien/installationskopien af HELE dit system så du kan gendanne komputeren til KØBStidspunktet...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-10 16:35

Det er windows's sikkerhedsprogram der har fyldt drevet med backup,
du kan ændre indstillinger i programmet, mener os du kan rydde op i gamle sikkerhedskopier,
prøv at skrive Sikkerhed i Start "søge feltet" og start det og kig i programmet