/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hvordan tændes benzin-fyret
Fra : moabou1
Vist : 506 gange
40 point
Dato : 26-10-10 18:37

jeg har på min bmw et benzinfyr monteret..

men problemer er at blæseren ikke altid tændes.. fyret går i gang, det kan jeg høre, men blæseren i bilen gør ikke...

er der nogen som ved hvad der kan være galt..

i brugervejlednign står der at blæseren skal være skruet op på mindst en tredje del.. og det gør jeg,men alligevel tændes det ikke altid

Kommentar
Fra : moabou1

Dato : 26-10-10 18:57

arh øv øv øv.. nu kan jeg ikke få det som svar

Spørgsmål
- Ubesvarede 5
- Besvarede 0
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 10
Kommentarer
- Ikke godkendte 0
- Godkendte 0
- Slettede 0

Ialt 0
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 0
- Slettede 0

Ialt 0

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : moabou1

Dato : 26-10-10 19:05
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-10-10 19:32

Den blæser går vel først i gang når temperaturen er opnået.

Kommentar
Fra : Beestone

Dato : 26-10-10 19:35

Få det undersøgt hos et auto elektro værksted, med speciale i bilfyr, eftermontering af aircondition osv.
Et benzinfyr er i sagens natur ganske eksplosivt at have med at gøre ...

Det absolut dyreste du kan gøre, er at køre på et BMW værksted, som alligevel sender bilen til en samarbejdspartner med førnævnte speciale.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-10-10 20:06

Du kan jo finde ud af hvilken stilling på din blæserkontakt der virker, når fyr tænder blæser.

Noget tyder på at omskifter kontakten (den fra fyr styringen), er monterert forkert...

vh Ben

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-10-10 06:32

Spørgsmålet bliver nok annulleret ligesom dine tidligere spørgsmål.
Er du sikker på at fyret starter og varmer vandet op?
Fordi du kan høre en blæser behøver fyret ikke at starte?
Der er flere måder at styre blæseren på. Jeg bruger selv forskellige metoder i forskellige biler.

hawaii7