/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counterstrike lacker
Fra : Pytten1510
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 26-10-10 17:58

Hej

Har brug for lidt hjælp. Teenageren i huset spiller counterstrike online....han siger at spillet lacker. Når de så er flere der spiller, siger han også at det kun er hans com der lacker. Vi har sat en switch på, men det har heller ikke hjulpet. Kan det være nogle indstillinger på com der ikke står rigtigt ? eller inde i steam ?
Vi har for sjov indstalleret spillet på en gammel slæde af en stationær com også, og der kører spillet fint.
Vi har en 512/6 forbindelse. Håber at I kan hælpe

Kommentar
Fra : morten75

Dato : 27-10-10 10:25

Hvis det er en gl. bærbar er det ikke sikkert den kan trække spillet, hastigheden er heller ikke høj på jeres internet, prøv at lave en test på forbindelsen når den lacker : http://hastighedstest.tdc.dk/

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 31-10-10 00:00

Hvis der er andre der bruger internettet samtidig, kan det sagtens give problemer.
Counter strike kræver ikke særlig meget, men du bliver lige nødt til at skrive specs for PC'en

Mvh
CiViC