/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvilken tvserie er det?
Fra : Marisse81
Vist : 644 gange
20 point
Dato : 25-10-10 09:34

Hej Alle,

Håber I kan hjælpe mig, da jeg er helt på bar bund. Jeg har ledt efter en serie jeg så som barn på tv. Den handler om en enlig far som får en husholderske (hun er sort) og de bor i 60ernes USA. (måske er det 50erne og måske var han ikke enlig..)

Håber virkelig I kan hjælpe mig!

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 25-10-10 10:58

Måske er det en enkelt film med Whopie Goldburg. Hun får ansættelse som husholderske hos en enlig mand med en lille datter som nægter ar tale efter at moderen er død. Super go`film- ka`ikke huske tittelen.
Foregår i 60ernes USA.
Søg evt. på Google.

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 25-10-10 11:02

Lige lidt mere.
Pigen nægter at tale efter moderens død. Hun puster til trafiklysene når de kører forbi, og de skifter så, det gjorde de jo nok alligevel !!!

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 11:17
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 11:19

Citat
Jeg har ledt efter en serie jeg så som barn på tv.

og hvor langt skal vi tilbage i tiden = din barndom

Kommentar
Fra : Marisse81

Dato : 25-10-10 12:08

Tak for Jeres svar.

Kai-d. Det er ikke den film, den er ellers super god!

Spam Fee: Tak for dit link. Det er en serie fra 1990erne og jeg kiggede samtlige billeder igennem fra 90erne uden held. Har prøvet forskellige søgeord på google uden held:/

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 12:47

dansk eller udenlandsk kanal

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 20 point
Dato : 25-10-10 12:49

Det kunne være I'll fly away: http://www.imdb.com/title/tt0101124/combined

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-10-10 12:53
Kommentar
Fra : edison

Dato : 25-10-10 17:08
Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 25-10-10 18:36

Kai-d. Tænker du på The color purple?? Det er jo en ufatteligt fantastisk film! Det var Whoopie, som trickede den tanke.

Godkendelse af svar
Fra : Marisse81

Dato : 25-10-10 20:23

Tak for svaret jqb. Tusind tak!!!