/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sortering af filer i random orden
Fra : kaypia
Vist : 778 gange
200 point
Dato : 24-10-10 12:43

Jeg har et hav af mp3 og andre lydfiler, som jeg ind imellem lægger et udvalg af på en cd eller dvd for at spille dem på andre dvd-afspillere.
I en nylig indkøbt soundbar går dette også fint, men den kan ikke afspille i tilfældig (random) orden.
Ved nogen om det er muligt i Windows 7 at sortere filer i en mappe i tilfældig orden, eller kender programmer (evt. brænderprogrammer) som kan gøre det, hvilket jo til dels ville løse problemet, da filerne så kunne blandes før brændingen.
Ser frem til et svar.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-10 12:48

Jeg bruger winamp som medieafspiller/mp3/video - gratis -

http://www.download.dk/index.asp?prog=261

Den kan du få til at afspille både random og rækkefølge

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-10 12:51

Tag et kig her
http://www.amok.am/en/freeware/amok_playlist_copy/

Here is where AmoK Playlist Copy helps. AmoK Playlist Copy can read in a playlist and copy all contained files to a folder, MP3-Player, USB-Stick or whatsoever. In the target folder a new playlist is created or alternatively the files are numbered to keep the order of the playlist. And there are many features more: the original folder structure may be flattened, files may be numbered or alphabetically ordered, there is an internal mp3 player and the playlist of a currently running winamp may be imported.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-10 12:59

En mere

Features:
Takes multiple .m3u files
Copies the content to a specified directory (or portable device)
Can keep the correct order by renaming the files (like 0_1_Your first track.mp3)Can create sub directories for every .m3u file
Full drag n’ drop support
Allows you to exclude files

http://www.arnebrachhold.de/2006/01/08/m3ucopier-mp3-copy-tool/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-10-10 17:29

Du købte en soundbar, er det ikke en hardware, altså en højtaler? Ret mig hvis jeg tager fejl.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-10 17:48

Citat
Du købte en soundbar, er det ikke en hardware, altså en højtaler? Ret mig hvis jeg tager fejl.

Og i den kan man sætte sin USB pind med sine mp3'er eller sætte en DVD i med mp3'er og
DVD'en kan ikke spille i RANDOM order, der er problemet. Tror jeg nok

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-01-11 22:52

Hallooo er der nogen, dejligt med respons

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-01-11 23:36

Stopper med at abonnere på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-01-11 07:20

Det er da svært som du er på "stopper"

Annuller spørgsmålet
Fra : kaypia

Dato : 16-01-11 12:04

Jeg har desværre ikke modtaget et brugeligt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål