/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
Må man det.
Fra : spam-free
Vist : 490 gange
10 point
Dato : 23-10-10 04:07

læste at klumme ikke kunne få en (naturlig) hjælp

FEDT nok....
skal jeg betale (SKAT) for den person´s PLEJE

----
håber F____ du får uheld-bredelige BYLDER

beklager point´s men kan IKKE smide mindre

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-10-10 07:54

Du betaler jo ikke skat af din kontanthjælp Spam-free

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-10-10 07:58

Du betaler til alles sygdomme, lige fra McKinney Møller og ned til bumsen på bænken ved Netto, og de betaler når turen kommer til Dig.

Få nu Din nattesøvn så Du ikke skriver sådan noget igen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-10-10 08:00

Citat
betaler jo ikke skat af din kontanthjælp

Jo, men ikke arbejdsmarkedsbidrag, så lidt er der da tilbage

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-10-10 10:20

Du betaler skat af alle de ydelser du får fra kommunen, du får bare ikke skatten udbetalt. Og i Bistandsloven der er skatten skjult, den oplyses ikke, men ydensen bliver bare mindre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-10-10 11:14

Når der betales skat af ydelser fra stat og kommune, så er det jo egentlig bluf med de opgørelser over de mange overførselsudgifter........................hvor mon differencen bliver af.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-10-10 12:05

Citat
hvor mon differencen bliver af

I det samme bundløse hul som de andre offentlige indtægter

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-10-10 15:29

Det er skatteteknisk for kommunen kan beholde skatten af ydelserne men kan ikke få refusion fra staten, Det kan de kun få for den eksakte udbetalte ydelse.

Det er ren kassetænkning.