/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Brugere : 213734
Fra : spam-free
Vist : 485 gange
10 point
Dato : 23-10-10 02:31

hvor mange er egentlig til stede NU
med det antal spørgsmål og svar der er herinde for tiden

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-10-10 03:59

vist 7 gange men ingen svar?

det går JO godt for de mange, der ikke skal have svar

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-10-10 08:14

Hvis man kigger på listen over "Månedens bedste", så kan vi da se, hvem der svarer, og hvem der er "på" i skrivende stund. Meeeen mon ikke der er mange der er med på en "kigger"?

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-10-10 10:21

Er her jævnligt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-10 13:45

jamen for f... da nogle spørgsmål er jo så indviklet og noget af det tager jo tiiiiiid -

så vi får da ikke lige kigget på flere spørgsmål her.

Sorry spam-free, jeg tror jeg har været her "næsten" hele tiden

Men sjovt er det, bortset fra jeg får ikke lavet en dyt i haven, hvis jeg ikke snart opgiver at finde et bestemt svar,som jeg blev optaget af- man bliver sgu´helt grebet af det.

smutter igen