/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Højreklik
Fra : spam-free
Vist : 518 gange
65 point
Dato : 23-10-10 00:20

findes der en måde at tune den på
så den bliver hurtigere

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-10-10 00:59

Ja, det er Din hånd der skal tunes, eller der skal ryddes op i en sløv computer.

Der er også en knap på tastaturet, og endelig kan Du købe en mus med flere knapper hvor så den ene der bruges af tommelen kan omstilles til højreklik.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-10-10 01:25

Citat
Ja, det er Din hånd der skal tunes

eller pakke den ind i gips

----
hvem kender ikke problemet, at man højreklikker på et eller andet
og pludselig begynder alle ikonerne at opdatere sig selv
eller den står og tænker?.

min pc er ikke støvet til af gammel snask
men det er altid rart at have den trimmet til det bedste

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 26-10-10 02:09

Måske var det en ide at fjerne dem, du ikke har brug for.

http://www.tech-recipes.com/rx/1174/remove-menu-items-under-right-click-or-context-menu/