/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
symaskineolie
Fra : Vib41mads
Vist : 630 gange
20 point
Dato : 22-10-10 23:10

Det drejer sig om smøring af min symaskine Husqvarna Combina II 3220. Da jeg købte den for mange år siden, medfulgte der en smørekande med et langt smalt "næb", der kunne nå ned i de små smørehuller og ind bag frontdækslet til smørestederne dér. Denne smørkande er gået i stykker, og jeg har kun kunnet fremskaffe smørekander med tykke "næb", som ikke duer til min maskine.
Hvem kan oplyse mig om, hvor jeg kan få en sådan smørekande med langt næb fra Husqvarna?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 22-10-10 23:27

brug en sprøjte og kanyle fra apoteket

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-10-10 23:36

Hos stil og stof http://www.stofogstil.dk/Information/Om_Stof_Og_Stil/Butikker.aspx

Det kan også bestilles online.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-10-10 01:56

Ja og hvis kanylen´med nål ikke er lang og tynd nok, kan du da købe et kateter til mænd.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-10-10 03:42

det til DAMER er tyndere

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-10-10 03:43

but who care´s

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-10-10 10:06

Hør hos Husqvarna, om de har dem:

http://www.husqvarnaviking.com/dk/406.htm