/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Motions cykelløb 2011
Fra : Kortoververden
Vist : 6450 gange
200 point
Dato : 22-10-10 21:06

Efterhånden er der en masse hjemmesider, som praler af, at have samlede oversigter over alt hvad der sker over alt MEN!

Er der nogen der kender til en nogenlunde samlet plan over motions cykelløb næste år?

Primært hovedstadsregionen og kun landevejsløb

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-10-10 21:16
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-10-10 21:21

Ja noget i den stil, men listen er nu ikke så udførlig som jeg kunne ønske, og så består den desværre kun af to Mountainbike løb

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-10-10 21:24

Ja ja ...vi skal jo starte et sted .

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 22-10-10 21:25

For året 2010 havde vi denne:
http://www.cybercycling.dk/motionslob/sogformular_lob.asp

Mon ikke der snart kommer én for 2011 dér?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-10-10 21:26

Så hop du bare op på Mountainbiken, jeg leder videre efter landevejsløb

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 21:36

Der kommer et kæmpe cykelløb (vist et verdensmesterskab?) til DK bl.a. ved Holte til september..

cykelløbet skulle strække sig over det meste af en uge (på hverdage)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-10-10 21:38

Ja Nordsted, men det helt store løb ligger nu søndag.

Og det er ikke sandsynligt, at jeg får lov at stille på som motionsrytter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 21:42

Citat
Ja Nordsted, men det helt store løb ligger nu søndag.

Nope... der bliver mange cykler i en hel uge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 21:43
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 21:46

Lidt mere udførligt - men stadig kun for dette ene løb

http://www.rudersdal.dk/vm.aspx

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 22-10-10 21:52

Citat
Og det er ikke sandsynligt, at jeg får lov at stille på som motionsrytter

årh, com on.... Vær nu lidt ambitiøs! Hvis du træner lidt her i vinter, så tager de dig sikkert med

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 21:54

Citat
årh, com on.... Vær nu lidt ambitiøs! Hvis du træner lidt her i vinter, så tager de dig sikkert med

Og jeg skal nok vinke til dig

Det ser ud til at hver klub/løb har sin egen kalender

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1516&bih=634&q=motionscykell%C3%B8b+2011&aq=2&aqi=g10&aql=&oq=motionscykell%C3%B8b&gs_rfai=&fp=bb8b0190f185e7aa

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 22-10-10 22:00
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 22-10-10 22:02

Hedehusene arrangerer igen næste år - der er vist ingen dato endnu:

http://hfck.dk/motionscykellob-2010/

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-10-10 22:32

Der er masser af lokale hjemmesider, men det var jo egentlig for at være fri for at skulle huske alle de små løb der er rundt omkring, og så planlægge sommeren med en samlet kalender

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 22:33

Det ser ikke ud til at der er sådan en kalender -endnu -

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 22:35

Jeg tror det er denne side du skal holde øje med

http://www.cyclingworld.dk/index.php?p=motion/motion.php

(men er ikke sikker)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-10-10 22:42

Nordsted1

Cyclingworld er god til rigtig mange ting, men at opdatere deres kalender har aldrig været en af de ting.

Jeg værdsætter din indsats, men spørgsmålet fordrer en smule specialistviden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-10 22:47

specialistviden... tjaa det kan nok ikke påstå jeg har på det punkt... min cykel blev skrottet da den led af metaltræthed

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-10-10 04:09

hvad vil du egentlig have?

Citat
Er der nogen der kender til en nogenlunde samlet plan over motions cykelløb næste år?

Primært hovedstadsregionen og kun landevejsløb

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-10-10 07:54

Spam-free

Hvad er dit spørgsmål, jeg skriver da ret udførligt hvad det er jeg gerne vil have.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-10-10 08:10

ha ha ha, jeg tror bare spam-free gør lidt nar af os stakkels hjælpsomme Kandu'ere, der tilsyneladende ikke forstår, hvad du spørger om. Han udpensler vist bare for os, hvad dit spørgsmål gik ud på

Jeg tror stadig mest på denne site:
http://www.cybercycling.dk/motionslob/sogformular_lob.asp

Det er ikke kun MTB løb. Men opdateret med 2011 er den jo ikke.
Og så vil vi da rigtig gerne høre om du deltager i VM - som Nordsted foreslår. Jeg vil personligt møde op og heppe på dig - ha ha ha

Måske er der basis for at du selv laver en site? Nu er der da bidraget med et par løb

God weekend til dig - det bliver fantastisk cykelvejr

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-10 08:17

pifo... jeg tror nu mere spam-free morer sig over at det skal være landevejscykelløb i Hovedstaden/hovedstadsregionen

Kortoververdenen

Citat
Efterhånden er der en masse hjemmesider, som praler af, at have samlede oversigter

Hvor/hvem, for så må det da være oplagt at holde øje med de sider??

Der er også denne side (for Sjælland)

http://www.dcu-sj.dk/

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-10-10 08:18

Ved du hvad Nordsted? Hvis bare spam-free morer sig, så har vi da gjort noget godt her i verden
God weekend

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-10-10 08:21

I øvrigt ligger Tour de Vest da i Hovedstadsregionen, om jeg må be'

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-10 08:23

pifo... det gør verdensmesterskabet i Holte også, men det ved spam-free nok ikke (han er jyde)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-10-10 08:50

Der er masser af løb i hovedstadsregionen:

Sjælsø Rundt
Ritter Classic
Amager Rundt

Bare for at nævne et par stykker

Pifo, jeg deltager skam i VM bare som medhælper o stedet for som rytter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-10 09:09

Citat
Der er masser af løb i hovedstadsregionen:

Ja, de er også nævnt i googlelinket fra kl. 21.54

Citat
jeg deltager skam i VM bare som medhælper o stedet for som rytter

Det gør jeg også...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-10-10 10:00

Jamen Kontoverden,
de løb du nævner står også på det første link, jeg sendte dig. Der er bare ikke opdateret for 2011 endnu. Det bliver det sikkert henad vejen. Jeg er overbevist om, at det er dér, du skal finde de samlede løb. Du er bare lige tidligt ude i forhold til 2011

Vælg i søgekriterierne at du kun vil se for region hovedstaden og at du ikke vil se MTB, men kun "race". Så kan du se for hver måned, hvilke løb der har været i 2010. Klikker du på ét af dem, så kan du komme videre til evt. hjemmeside for det enkelte løb. De fleste af løbene kommer sikkert igen i 2011.

Glæder mig at både du og Nordsted deltager i VM - jeg hepper på jer, uanset om I cykler, dirigerer trafikken eller serverer forfriskninger