/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mail med firma afsender-mailadresse.
Fra : Birgitpl
Vist : 464 gange
60 point
Dato : 22-10-10 18:10

Hej
Jeg har brugt outlook ekspress, fordi jeg min web mail adresse så vises som afsender (har et lille firma). Har lige fået ny pc. og dofficepakken 07 uden outlook, og det var en fejl. Hvad kan jeg gøre -ud over at købe den store office pakke?
Mvh Birgitpl

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-10-10 18:27

Du kan hente live mail, den svarer til outlookexpress
http://explore.live.com/windows-live-mail?os=other

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 23-10-10 09:43

Du kan også prøve incredimail
Der kan du komponere dine breve og emails med farver og billeder

http://incredimail.dk.malavida.com/d1015-download-gratis-windows

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-10 10:25

Du skal ikke være ked af at du ikke fik Outlook med i købet, der findes nemlig gratis alternativer til den dyre løsning, en af de bedre er Thunderbird:
http://www.computerworld.dk/art/56774/ny-outlook-konkurrent-goer-det-gratis
der findes utallige tilføjelser til det program, blandt andre er der Lightning kalenderen som arbelder sammen med kalendere fra Outlook:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-sunbird-trin.php

Prøv Thunderbird bagefter vil du ikke kunne forstå hvorfor du bruger penge på Microsoft løsninger
Jeg tør næsten ikke anbefale Open Office nu når du har købt Microsoft Office, min bror har også et mindre virksomhed og har begge Office pakker, jeg spurgte forleden om han bruger Microsoft Office, svaret var NEJ:
http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : cantona2

Dato : 18-11-10 19:36

var også træt af det da jeg opdagede at der ikke var outlook i min
og blev 'tvunget' til at bruge windows live mail
og det er jeg bare rigtig glad for,det er mindst lige så godt
og lidt til.

Kommentar
Fra : Birgitpl

Dato : 19-11-10 06:44

Det er dejligt, du skriver du er glad for windows live mail. Jeg har fundet og installeret den Live Mail, men kan ikke få det til at fungere - jeg kan godt tage en klovnenæse på, når det handler om programmer osv. Da jeg havde installeret den, kunne jeg sende mails ud, men ikke modtage mails. Nu kan jeg ikke noget, der kommer en dialogboks med "Angiv brugernavn og adgangskode til denne server" - så er jeg på den, for jeg er ikke helt klar over, hvad det er, jeg skal skrive der. Jeg ved knap, hvad er server er. Har det noget med mit web hotel (one.com) at gøre?
Måske skal jeg afinstallere det hele, og så forsøge forfra igen...
Så jeg bruger desværre gmail i firmaet endnu - indtil jeg får styr på det.
Er der en let måde at lære det på?

Kommentar
Fra : cantona2

Dato : 19-11-10 08:40

hej Birgit
du har en brugernavn og et password tilknyttet din email
tjek evt. papirerne du fik fra din udbyder