/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Fejl i Civilization V
Fra : McBobo
Vist : 949 gange
50 point
Dato : 21-10-10 01:53

Hej

Jeg har lige købt det nye Civilization V og det så umiddelbart lovende ud, men....?
Problemet er at desto større verden i spillet bliver, desto langsommere kører spillet.
Det største problem nu, er at spillet begynder at fryse....!!!! Der sker intet og man bliver nød til at lukke spillet ned igen med joblisten og starte spillet op igen..... Det sker så igen efter et par runder i spillet, at det fryser igen.... Hvad der så ud til at være et lovende spil er nu bleven et lorte spil.... - Især hvis du har glemt at "Gemme" spillet løbende.....

Jeg vil høre om der er andre som har samme problem som mig!

Det skal siges at jeg har opdateret alle driver.m.m. for at se op det kunne løse problemet...
......Men NEJ!!!!

Og hvad angår "Minimum System Krav" har jeg ingen problemer der!!!!

SÅ HVAD KAN PROBLEMET VÆRE? Nogen bud der ude?

Så fra at gå fra 10 stjerner får spillet 0..... Håber der kommer en opdatering/patch pakke der kan løse problemet.... Nu må vi se? Kan se på http://www.civilization5.com/ at der er en opdatering/patch pakke på vej d.25/10..... Så må vi se om det løser problemet!!

Se Her hvad Troldspejlet også siger omkring fej i spillet.....
http://www.dr.dk/DR1/Troldspejlet/Spil/2010/1015165825.htm

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-10-10 08:37
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-10-10 01:57

Citat
Og hvad angår "Minimum System Krav" har jeg ingen problemer der!!!!

SÅ HVAD KAN PROBLEMET VÆRE? Nogen bud der ude?

Det er ikke så vigtigt med minimumskrav, hvad med anbefalede krav.
test evt her: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/analysis.aspx

Spillet er MEGET ram krævende og hvis du så ovenikøbet kører vista som i forvejen kræver meget ram......

Men det lyder til at der muligvis er en memoryleak i spillet og når jeg kigger på den patch de vil udsende så ser det ud til at de netop retter den fejl du oplever

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 22-10-10 05:14

Hej EXTERMINATOR

Det jeg mener med at jeg ingen problemer har med "Minimum System Krav" er at min computer har
12.GB ram, Intel Core i7 CPU, NVIDIA GeForce 9800GT........ Så mon ikke computeren skulle kunne afvikle spil uden de store problemer....

Men lad os nu se om opdaterings/patch pakken løser problemet....
Det har åbenbart været et problem i spillet lige fra starten af, da det udkom i september....

Nu må vi se......

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 11-01-11 15:54

Annullere spørgsmål da der ikke er kommet nogle brugbare svar.

Annuller spørgsmålet
Fra : McBobo

Dato : 11-01-11 15:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål