/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Print fra HTC telefon med windows mobile
Fra : Zeusen
Vist : 1408 gange
125 point
Dato : 20-10-10 16:47

Hej

Jeg har lige sat en ny Epson printer op til min PC via WIFI. Alting virker som det skal og det er helt fedt. I midlertid har jeg nu fået blod på tanden og vil gerne kunne printe fra min HTC telefon med WIndows mobile via WIFI. Min HTC telefon er forbundet til WIFI netværket og det kører som det skal, men jeg kan sgu ikke greje hvordan man printer den vej jeg ønsker. Har forsøgt at søge via nettet men kan ikke finde noget brugbart information. Er der nogen der har nogle ideer ?

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 125 point
Dato : 20-10-10 19:06

Jeg prøvede Printboy
http://www.bachmannsoftware.com/pbce.htm
men det virkede kun så nogenlunde for mig med min Samsung printer. Æ, ø og å manglede, lige meget hvad jeg gjorde. Måske virker programmet med en anden printer.
mvh
Janus

Godkendelse af svar
Fra : Zeusen

Dato : 04-01-11 17:58

Tak for svaret JanusN.