/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
medion bærbar
Fra : kampfisken
Vist : 1029 gange
100 point
Dato : 19-10-10 18:10

hej alle sammen jef tænker på at købe en medion akoya e7214 men jeg tænkte på om den kan spille call of duty modern warfare 2 eller om der var en anden bærbar i kunne råde mig til på forhånd tak

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-10-10 18:16

Nej, hvis du skal bruge den til spil, skal der være grafik kort med dedikeret ram.
Læs evt: http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/index.cfm?reviewId=3237807

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-10-10 18:39

Det er IKKE en spille maskine, er jeg ked af at sige. Men hvis det er det du er ude efter så skal jeg lige finde et link til dig om en der kan.

Kommentar
Fra : kampfisken

Dato : 19-10-10 19:42

tak det måtte du gerne bare den koster under 4800

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-10-10 02:34

såfremt du ønsker en spille computer til denne pris kan du kun få en stationær.
max 4800.-

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-10-10 02:42

et lille link du bør læse http://www.eksperten.dk/spm/896709

Kommentar
Fra : kampfisken

Dato : 20-10-10 10:42

jeg behøver ikke en spille pc bare den kan spille det spil og kan bruges til skole osv

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-10-10 16:30

Jeg kan ikke finde en bærbar der kan spille lige det spil. Slet ikke til 4800,-
Men hvis det er for at få så meget bærbar som muligt for 4800,- så er medion akoya e7214 ikke så dårligt et bud, men det bliver aldrig en til at spille på

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 20-10-10 16:35
Kommentar
Fra : fun2

Dato : 20-10-10 16:59
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-10-10 17:09

Må sige at den fra computercity i fun2 link er et seriøst bud på en spillepc. Ikke nyeste isenkram men en fin laptop. Godt fundet fun2

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-10-10 18:21

ellers er der en stor test af bærbare her du kan kigge lidt i

http://komputer.dk/kw/baerbar-computer

Kommentar
Fra : kampfisken

Dato : 21-10-10 23:31

jamen kan den køre spillet !! andet vil jeg ikke vide

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 22-10-10 01:59

Du får ikke nogen herinde til at give dig en garanti for at den kan køre spillet. Jeg vil tro at maskinen fra computercity kan, medion PCen kan ikke.

Om en PC kan køre et bestemt spil kan ikke besvares med et ja eller nej, nogle PCer kan køre det bedre end andre. Nogle godt, andre uacceptabelt.

Men det er måske også lidt fjollet at købe en PC efter om den kan køre et bestemt spil, om 3 måneder når du vil køre et andet spil, vil du så købe en ny PC?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-10-10 14:34

KIg mit svar fra den anden dag

Citat
Det er IKKE en spille maskine, er jeg ked af at sige. Men hvis det er det du er ude efter så skal jeg lige finde et link til dig om en der kan.