/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Utroskab..
Fra : Helle1970
Vist : 1681 gange
40 point
Dato : 18-10-10 20:20

Ja, det her er vel den klassiske i disse net tider.. facebook og zoosk ;)

Inden og i starten af vores forhold, har min kæreste (snart et årsdag) været ivrig bruger af div. dating sider og spil på facebook. Jeg har også selv været bruger af zoosk, og da jeg fornyligt ville ind for at slette profilen helt, hvilket ik er ret nemt. Så er det første jeg ser min kærestes billede og en information om, at han lige har opdateret sit musik.. (Vi bor endnu ikke sammen) Jeg blev temmelig nysgerrig og gjorde det helt slemme og oprettede en profil og sendte ham en flirt *blink* Profilen lagde ikke skjul på at det var en hygge partner der blev søgt. Næste dag kom chokket, han havde besvaret den ved at sende sit tlf. nummer. Jeg konfronterede ham med hvad jeg havde sort på hvidt :( Men han nægter pure, og påstår at hans facebook er blevet hacket... Han fik en chance, men føler mig i den grad som en af de der dumme kvinder. For hvor stor er chancen lige for det og ydermere at de sender hans nummer, plus, han sku jo ha modtaget opkald fra andre kvinder også så!!! ???? Hjælp... Kan ikke finde tilliden til ham.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-10 20:25

Citat
Hjælp

Til HVAD

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-10 20:25

Hven skulle dog hacke hans profil, er han så betydningsfuld?

Bed ham om at slette de profiler og gør han det ikke så drop ham. Hvis han allerede nu snyder, så vil han blive ved med det. Og jeg er overbevist om at du fortjener bedre.

Kommentar
Fra : Helle1970

Dato : 18-10-10 20:31

Han har slettet hele sin facebook... sagen er også, at vi har en lille dreng sammen på kun tre måneder (lidt af en upser) og at han inderligt ber os flytte ud til ham, det har han gjort siden jeg blev gravid.. hvorfor vil han have os derud og bo'?? så indskrænker han jo sin frihed.. jeg har villet vente, fordi jeg har et barn fra tidligere og ligesom gerne ville lære ham at kende inden vi rykkede alt op... Hmm... og ja, kan ik lige se hvem der sku hacke ham.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-10-10 20:46

Hvad med lige at finde din egen selvtilid frem ?

Tro lidt på at du er mere værd og gør dit eget valg.

Hvis han ikke vil dig for alvor i starten - bliver det ikke meget bedre med tiden...

Vh Ben

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-10 21:31

Det er altid bedst at flytte sammen med fælles økonomi - så han ikke smider dig ud af sin bolig når han finder en ny date................................

Vågn op af din drømmeverden.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-10-10 21:34

Citat
hvorfor vil han have os derud og bo'?? så indskrænker han jo sin frihed..

Ja, det kan godt være, men han indskrænker også din frihed...

Du får svære ved at flytte fra ham - hvis du først bor ved ham....
vh Ben

Kommentar
Fra : Nallatruk

Dato : 18-10-10 22:39

Drop det med, at flytte sammen. Du har været for længe om det. Det har fået ham til at afsøge markedet. For evt. andre, at dele fremtid med.
Efter det med facebook, meget kritisabelt i øvrigt, må han jo sove med sin mobiltelefon oppe i numsen. Ellers tjekker du vel også hans SMSer.
Et samliv startet på mistro, er dømt til at kuldsejle. Den vil altid kunne bruges og vil vende tilbage hver gang i ikke er enige.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-10-10 22:53

Hvorfor vælger i først nu at flytte sammen?

Internettet er alle tiders til at give bekræfttigelse og det kan jo være at det bare er det han søger.

Den med at hans konto skulle være hacket fortæller bare noget om hvor dårlig drenge er til at lyve

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-10 23:34

Jeg er helt overbevist om at du kunne finde noget bedre en ham, han er lidt af en tøsedreng at påstå at en har hacket hans profil. Han kunne være ærlig.

Du har så også dummet dig ved at kigge, men jeg kan godt forstå det. Hvis du ikke i forvejen var mistroisk så ville du ikke have behov for at kigges i hans ting. Og det betyder at du ikke helt stoler på ham.

Så du har vist en del at tænke over, hensynet til sine børn, og flytter du sammen med ham så fælles økonomi og enten ægteskab eller skrive testamenter, så du bliver sikret med børnene.

Men snyder han nu, så vil han altid gøre det. Så spørg dig selv, kan du leve med en mand der ikke er ærlig.

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 19-10-10 08:09

Få det SVIN ud a dit liv......... NU

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 19-10-10 09:36

Det er squ heller ikke smart at friste os mænd, vi er for nemme.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-10-10 12:23

Jeg synes at det lyder til at Helle leder efter en undskyldning for at forlade sin kæreste. Hun ved vist ikke helt om han er noget for hende, men kan ikke rigtigt få sig til at forlade ham. I stedet frister hun ham til at være sig "utro", og får dermed en god grund til at smide ham på porten.

Hun burde i stedet beslutte sig for om hun elsker ham (nok), og hvis hun gør, så må hun arbejde for at få det til at fungere.

Kommentar
Fra : Helle1970

Dato : 19-10-10 12:36

Det kan godt være jeg har levet i en drømmeverden :S Synes jo ellers netop det var meget fornuftigt at vente med at flytte sammen til vi kendte hinanden bedre, også af hensyn til min anden dreng og skoleflytning osv..
Kan se nu, at det kun er godt vi ikke kastede os hovedkuls ud i det. Men hvor gør det ondt at vågne op til virkeligheden.. Ku forstå hvis vi ellers havde det dårligt sammen, men tværtimod, har det været pragtfuldt og har føltes som det mest rigtige i verden, ikke kun for mig... han har sagt det samme og er nok endnu bedre end mig til at komme med kærlighedserklæringer. Har intet kunne mærke på ham :(
Så hvad er det der får nogen til både at ville blæse og ha' mel i munden?? Og forstår stadig ikke hvorfor manden så ikke bare nyder at vi ikke bor sammen, så har han jo frit spil til at leve sit dobbeltliv.. eller blev lettet da jeg sagde til ham at det var bare det.. så var han da fri for mig og ansvar - men det fik jo hans verden til at gå under.. .. foreslog ham faktisk vi ku ha et åbent forhold... for så gik det jo begge veje ;) Det var bestemt heller ikke en mulighed..(det ville jeg nu heller ikke ku leve med)... Jae, tankerne kværner rundt og kan bare mærke det æder mig op :( Gid man ku slukke for sine følelser.

Kommentar
Fra : Helle1970

Dato : 19-10-10 13:08

fun2

Hvorfor skulle jeg lede efter en grund til at forlade min kæreste? Jeg vil jo netop ik af med ham, men vil heller ikke dele ham. Jeg var da ikke i tvivl om at vi på et tidspunkt ville flytte ud til ham og jeg var endda begyndt i min lille drømmeverden her, at drømme om at blive gift med manden. Hvilket bestemt aldrig er noget jeg har haft lyst til før.

Gid det dog bare var en undskyldning jeg ledte efter - sådan er det bare ikke.

Grunden til at jeg skrev herinde, var/er jo netop fordi jeg er desperat og at det fylder hele mit hoved :(

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-10-10 13:35

Du skal ikke forsøge at slukke dine følelser, det er dem der gør livet værd at leve!

Han har jo ikke været utro, han har været nysgerrig og "svaret" på en flirt fra en kvinde, mange mænd og næsten lige så mange kvinder, i faste parforhold, ville gøre det samme. Det betyder ikke at han har noget kørende ved siden af, eller at han ønsker det, han ville blot mærke vinden under vingerne.

Det store spørgsmål er hvorfor du tøver i forholdet til ham. I har kendt hinanden i mere end et år, i har et barn sammen, han vil gerne mere af dig, men noget holder dig tilbage. Måske er det også den tøven der gør at han føler sig fristet til at undersøge sin markedsværdi.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 19-10-10 13:37

se en film om hanchimpansers seksualliv og bestem dig så for om du vil leve i harem.

Kommentar
Fra : Helle1970

Dato : 19-10-10 14:21

fun2

Nej, ved godt det ikke er utroskab at svare på en flirt som sådan, men når den der har sendt flirten søger en 'hyggeven'. Og min kæreste så sender sit tlf. nr. så er vi ved at være der henne hvor man da vist er meget tæt på det :S
En ting er jo at sende en smiley retur, det er hva' det er - Det her er lige pludseligt noget der bliver personligt eller ku' blive.

Er ikke mindre forvirret, ville da helt sikkert ønske du havde ret :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-10-10 15:47

Kors hvor jeg føler med dig, jeg har set det mange gange. Jeg har i mange år undervist voksne og har set og kørt lidt af hvert.

Har du ikke en rigtig god veninde du kan snakke med. For et knust hjerte gør hamrende ondt. Men det kan også være at han ser du mener det alvorligt og han så vil tage sig sammen og satse på jeres forhold. Det er set før. Og hvis du sikrer dig økonomisk så kan du flytte sammen med ham. Men det er op til ham, vil han være voksen og tage ansvar eller tænker han stadig som en ungkarl.
Og du skal ikke satse på ham hvis du ikke har tillid til ham.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-10-10 16:52

I sidste ende er der to spørgsmål du må stille dig selv. Elsker du ham nok og stoler du på ham?
Der er ikke nogen der kan besvare dem for dig og slet ikke nogen gennem kandu.dk.
Og husk at svaret ikke må være tja, jo, måske, njah. Der er kun to muligheder: nej eller JA!

Skulle du have modet til at sige JA, så kan du naturligvis gøre noget for at sikre dig økonomisk, men i sidste ende handler kærlighed om at bevæge sig ud på det dybe vand, derfor og derved er kærlighed noget helt specielt.

Kommentar
Fra : Nallatruk

Dato : 19-10-10 18:37

Jeg vil foreslå, at i begge sætter et døgns tid af i en "samtalesofa". Vel at mærke efter i er blevet enige om. At være 100% ærlige.
Få så talt jeres situation og jeres problemer igennem. Så i hver især ikke er i tvivl om. Hvor i står, og hvad i vil og ikke vil. Herudfra kan i så tage beslutning om fremtiden. Og få så lagt nogle klare mål ud, for hvordan i kommer videre. For det er jo egentlig det det drejer sig om.
Parforhold bør bygge på samarbejde. Dette er en lille prøve herpå. -Kan det ikke lykkes, vil det nok heller ikke lykkes i længden. Men så har det fået en chance. Og følelserne vil være bedre på plads.

Kommentar
Fra : sofie100

Dato : 25-10-10 09:45

Ja synes desværre også det lyder som om han bare vil bruge dig som dør-måtte eller en slagt mor måske... synes du skal finde en sød fyr der er ærlig.