/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Blitz til Canon eos 500d.
Fra : bpedersen
Vist : 632 gange
100 point
Dato : 18-10-10 17:19

Hejsa.

Jeg har mig et canon eos 500d.

Men jeg har været ved at kigge på en blitz til mit kamera.
Jeg har ikke planer om at smide alt for mange penge efter det.

Har kigget lidt på disse to modeller

Metz 36 AF-4 C
Nissin Speed Lite DI-622 Canon

Er der nogen der kan anbefale en f dem, eller en anden i samme prisklasse.

Det skal være en blitz som kan arbejde sammen med kameraet automatik.

Kommentar
Fra : SørenS

Dato : 26-12-10 18:22

Nissin Speed Lite DI-622 Canon , Ser lige det bedre ud (men koster hvis osse lige en 100kr mere)
og den der auto zoom er rigtig god hvis bruger zoom opjektiv .

Venligst, Søren
http://www.danskefotolink.dk