/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Finde alle spørgsmål vedr. Mac OS
Fra : ingelein
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 18-10-10 14:02

Hej
Som ny iMac bruger vil jeg gerne læse alle tidligere spørgsmål i denne kategori.
Jeg kan dog ikke finde dem. Hvordan finder jeg dem?
Hilsen Ingelein

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 60 point
Dato : 18-10-10 14:23

Velkommen til gruppen som brugen en MAC der er en stabil computer og virker altid, udne du skal geninstallerer dit styresystem m.m.

Prøv ude øverst til højre at skrive i søgefeltet MAC os.
Du får så en masse som ikke har med OS at gøre men på den næste side kan du vælge en gruppe. Vælg gruppem MAC OS, så får du en masse spørgsmål angående den driftsikre MAC maskine.

Har selv en god gammel MAV med OS9. Har haft et stop på 9 år, hvor den ikke ville starte op, emn ellers er alt som da den blev installeret.
Det kan en windowsmaskine ikke klare.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 28-10-10 22:11

Tak for svaret hawaii7.

Er blevet dus med min nye iMac - men har savnet en masse Windows programmer, som ikke kan erstattes med programmer udviklet til Mac. Nu har jeg via Boot-Camp installeret også Windows så begge operativsystemer kører på Mac.

Iøvrigt forrygende hurtigt.
Mange hilsner
Ingelein