/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Brænde til ovn
Fra : spam-free
Vist : 1781 gange
50 point
Dato : 17-10-10 17:38

hvor kan man købe DET online = BILLIGST
der er så mange at man efterhånden ikke
hvem der egentlig sælger billigst +/- transport +/- MOMS
køb er hvad der svarer til max 5-6 rm bøg i stabel
ikke kasse meter...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-10 17:42

Hvad vil du gi´

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-10-10 17:42

Jeg har selv stokerfyr og har netop købt træpiller her

www.globalbrænde.dk

Det er med tysk moms og du sørger selv for transporten (i princippet, men bare spørg dernede ved morten og han har en løsning. Men reglerne er sådan at hvis han sørger for transporten skal du betale dansk moms af det hele.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-10-10 17:51

Citat
Hvad vil du gi´

og hvor langt skal JEG GÅ efter DET......
har godt_nok anhænger på dyret MEN 45 kg max.
Citat
Jeg har selv stokerfyr og har netop købt træpiller her

www.globalbrænde.dk

der er stadig langt til grænsen på en 2 hjulet +
hænger der må tage 45 kg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-10 19:07

Citat
og hvor langt skal JEG GÅ efter DET

LEVERET

Så kom med en pris....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-10-10 19:44

Vil du betale 2500kr. for 1.000kg. briketter gratis leveret?
http://www.bilka.dk/Catalog/Pini_Kay_tr%C3%A6briketter_1_palle_af_1000_kg.aspx?Cata=bilkadk&PID=59900700100%28Purchase_Other_DS%29
eller skal det være kløvet brænde?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-10-10 20:44
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-10-10 20:46
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-10-10 21:42

du kan jo bare google biobrændsel- så kommer der en million forskellige forhandlere og mange af dem sælger også brænde.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-10-10 12:33

Med 2500 kr for 1000 kg træ - så er det billigere at fyre med olie eller gas.

Husk foruden brændværdien at medregne den ringere nyttevirkning i private træfyr og den dårlige regulering.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-10-10 17:39

godt nok er der langt til grænsen, men fragt med 27 tons fra Flensborg og til Frederikshavn kostede 6000. Men sammen lagt sparede jeg stadig 210,- pr ton. Og da jeg bestilte 24 t er det jo en del alligevel.

Se nu lige prisen her for Ask
http://www.globalbraende.dk/group.asp?group=3

Kan også fåes i Bøg
http://www.globalbraende.dk/group.asp?group=10

Ring og snak med ham, jeg fik lavet en speciel pris.

http://www.globalbraende.dk/product.asp?product=38
Den kigger på hjemmesiden og jeg skulle blot klikke på den for betaling.

Ellers er prisen fra Nettobrænde jo inkl levering lige nu til billige penge.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 20-10-10 21:23

Citat
Vil du betale 2500kr. for 1.000kg. briketter gratis leveret?

dyleme DYRT
silvan tog ? 1600 for samme/ 5 MND siden/ leveret_
over min konto; så kan ikke sige om det var billigt

http://eshop.silvan.dk/vare_Pejsetrae-taarn_67652

Citat
Så kom med en pris....

500.- MAX pr M/ skov eller bare stablet

http://www.nettobraende.dk/Pejsebraende.php

har været der: ??

http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=1550&pf_id=6068753

også der: ???

http://www.globalbraende.dk/group.asp?group=3
så er det TIL AT MÆRKE på varme bidraget

men stadig langt at køre?
nærlæser det LIGE__!!

Citat
Med 2500 kr for 1000 kg træ - så er det billigere at fyre med olie eller gas

derfor jeg SVINER naboerne til
er gået HELT væk fra OLIE og andet
+
men.....

normalt fyrer jeg 10 RM af om året
men kan sgu ikke rigtig få gang i mit LØFTE apperat (knoglerne)
så må købe lidt extra ind, eller bare tænke på DET...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-10-10 16:41

Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men da jeg købte træpiller hos globalbrænde, sammen med en svoger. 12 tons til hver, leveretog aflæsset med truck to forskellige steder, men 15 km i mellem. Samlet fragt pris inkl dansk moms ved en dansk vognmand. 6000,00. Og da skulle han helt til Frederikshavn og omegn.

Så hvis du nu kender nogen du kan købe sammen med og i lavet et helt trkæ så er transporten ikke så voldsom.