/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
cobolt-sulfat
Fra : NannaFlip
Vist : 1118 gange
400 point
Dato : 17-10-10 11:33

Hej !
Vi skal bruge 250 g. cobolt-sulfat, men de forhandler vi kan finde sælger kun 25 kg. hvor kan vi få fat i en så lille potion ? Håber nogle kan hjælpe.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 400 point
Dato : 17-10-10 12:37
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-10-10 15:02

- klik på Kemi i venstre side, derefter Kemikalier. Coboltsulfat (250 g) er på side 6...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-10 19:21

Hej Stouenberg, den side læste jeg også på i morges - imens du stadig sov ... der står sådan på siden

Citat
BEMÆRK! SKOLEBUTIK.DK HANDLER IKKE MED PRIVATE

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-10-10 10:32

God morgen Nordsted, de fleste kender da nogen med et momsnr., så er det jo bare at bestille...

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 19-10-10 11:31

Hej stouenberg
det er ikke nok med et momsnr. man skal være kemikalie godkendt, men dem vi snakkede med fortalte os en masse, bl.a. om sikkerhed, og da det var til en bonde i Tanzania der er fuldstændig ligeglad med det har vi droppet det, så vi fik viden istedenfor, så god side du gav os

Godkendelse af svar
Fra : NannaFlip

Dato : 19-10-10 11:32

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-10-10 15:31

- velbekommen Nanna