/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genoprette computer
Fra : marhel
Vist : 647 gange
300 point
Dato : 16-10-10 12:14

Min bærbare computer er gået ned og jeg har i kundeservice fået at vide at jeg skal køre den recovery-cd der følger med computeren.

Den bærbare er en: Asus Eee PC 900.

Mit problem opstår i, at når jeg kører recovery og den når til 100 %, så får jeg meddelesen:
Output error file to the following location:
Stien i skrivefeltet lyder: A:\GHOSTERR.TXT
Trykker jeg derefter på ok, får jeg meddelesen:
Cannot open ghosterr.txt – insert diskette (434)

Og der er så her jeg må give fortabt.
Hvad gør jeg nu?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 16-10-10 13:08
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 16-10-10 13:08
Kommentar
Fra : marhel

Dato : 16-10-10 18:51

Ja, dem har jeg også selv fundet gennem google.

Men mit problem er at jeg ikke har computerviden nok til at gennemskue, hvad jeg gør med den information jeg finder på de sider.