/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HJÆLP mig med min Sonic
Fra : Navy80
Vist : 434 gange
40 point
Dato : 15-10-10 21:44

Hej jeg har lige købt en sonic. og vil gerne ud og køre bare lidt hurtigere end den gør nu. jeg kan skrue selv, men har hidtil begrænset det til at pille skiven og skifte ruller. hvad skal jeg gøre den kører med 6 grams skiven er pillet i vario. og den går måske 55. har hørt meget herinde om begrænset cdi er det noget jeg skal kigge på har også hørt om noget begrænsning i kobling. nogen der ved noget der. vil helst slippe for at smide tun på. men leger med tanken om en tun udstødning. det er en 45 og begrænsningen i udstødnings røret er væk hvordan ser jeg om det er en 45 cylle der sidder på kan jeg det uden og tage lortet af og tælle kanaler :) håber på hjælp fra folk på forhånd tak

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-10-10 21:56

Er det ikke synd, at gøre den ulovlig - der findes fortsat politi, og du kunne evt. indrage den hvis den er ulovlig

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-10-10 00:17

Så vidt jeg ved er der ikke forskel på en 30 og 45 km/t cylinder. Men det kan da godt være du har ret med kanalerne men jeg syns bare aldrig jeg har læst noget om det.

Ifølge typegodkendelsen er der blindrør på udstødningen også er der også svejset et rør i inden i udstødningsrøret eller sådan noget. Så det tyder på du skal finde ud af noget med udstødningen.