/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg gider næsten ikke kandu mere
Fra : histogram
Vist : 1094 gange
20 point
Dato : 15-10-10 10:29

Ak ja. Så vågner man endnu engang på og opdager hvor tungnemme folk herinde kan være:

http://kandu.dk/tip21252.aspx

Her taler jeg om kortoververden. Den slags indlæg er for det første for korte og for det andet giver det ikke mening. Jeg skriver om A og der bliver svaret i B. Ok vi kan ikke være lige kvikke allesammen, men jeg syntes ikke kandu leverer kvalitetsdebat. Der er simpelthen for mange halvhjerner.

Prøv at sammenlign med andre af de store debatfora på nettet (engelsksprogede). Der går man på i at argumentere for det man siger og man tænker sig om inden man lukker lort ud.

Så fuck jer allesammen og farvel og tak.

P.s dette spørgsmål bliver aldrig lukket og aldrig nogensinde læst af mig. Så i kan roligt komme med jere hjernedøde indlæg. Bare giv den vaffel og svin mig til.

Hvorfor gider jeg så ikke at læse jeres indlæg til dette spørgsmål? Fordi jeg kan regne ud hvad der bliver skrevet, næsten ned til sidste ord. Jeg har været her i mange mange år og har haft utallige profiler.

Adios stupidos.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-10-10 10:34

God weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-10 10:35

Jeg er nu også sikker på vi kan undvære både dig og dine dobb profiler

http://www.kandu.dk/tip21251.aspx

Jeg har fjernet fluebenet, for jeg er sikker på du ikke kan holde dig fra tråden

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-10-10 10:53

Man må sige at du er yderst dannet og velopdragen i dine formuleringer:
Citat
Så fuck jer allesammen og farvel og tak.

Denne er så ikke aktuelt mere:
Citat
Der kommer snart noget mere her når jeg har set mig lidt omkring.

Forresten vil jeg tro at "halvhjernerne",er ligelig fordelt på dem der stiller spørgsmålerne og dem der besvarer.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 15-10-10 11:06

Dine skrivelser er jo ikke spørgsmål men, efter din mening, gode råd!
Hvad med at træne hjernen lidt mere på bekostning af kroppen?
Nå, skidt med det - du læser jo ikke mere hvad der kommer på kandu.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-10-10 11:07

Mojn

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 15-10-10 11:31

Citat
Der går man på i at argumentere for det man siger og man tænker sig om inden man lukker lort ud.

Prøv det !!!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-10-10 12:16

Du stopper selv din tråd. Vi andre har jo ikke en jordisk chance for at bedømme, være enig eller uenig. Så det var et lidt dårligt eksempel.
Ja, der findes masser af mudderkast på KanDu, men du vælger heldigvis selv at deltage eller ignorere. Kan du ikke tænke, at "de" er nogle stakler, som ikke kan få tiden til at gå med andet.
Der er jo ikke megen respons fra dig i ellers interessant spørgsmål. Jeg kan foreslå en masse litteratur i kategorien Kvinder/mænd - men her kommer du ikke på banen. Så det med det seriøse ?http://www.kandu.dk/Spg150552.aspx

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 15-10-10 12:40

Jeg har været her i mange mange år og har haft utallige profiler. ????????

Fortæller vist lidt mere om dig end dem som forsøger at hjælpe dig/hinanden i dette forum!

Bluesky

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-10-10 15:30

Hold da op, sikken en smøre.

Jeg har slet ikke opdaget dig før nu. Du har under denne profil, jo ikke været så aktiv.

Men jeg kunne se, at du selv er meget analyserende og dokumenterende i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg145350.aspx

Og du er "næsten" færdig med Kandu.dk- hvorfor ikke helt færdig ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-10-10 17:55

adios

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 15-10-10 18:20

Piv piv.
Men så kan det jo være, at du får mere tid til din styrketræning

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-10 19:33

Citat
Jeg gider næsten ikke kandu mere
nå..............

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 15-10-10 21:43

Folk tænker forskelligt og histogram må have nogle dårlige erfaringer, siden han skriver sådan. Jeg har også været bruger her i flere år efterhånden, og på en skala fra 0 til 10 kan min tilfredshed måles til ca. 8 eller 9. Jeg har i 8 ud af 10 tilfælde fået værdifulde svar, som jeg kunne anvende. Det var ikke altid, problemet blev løst, men jeg er altid kommet et pænt stykke af vejen. Når det går den anden vej, altså når jeg besvarer spørgsmål, synes jeg det er hyggeligt og sjovt at se, om der er noget, man kan hjælpe med. Hvis man har været omkring i mange år, har man jo opsamlet en del erfaringer og viden, som undertiden kan bruges.
Så jeg anerkender, at histogram kan være kørt træt og det har han måske endda rigtige gode grunde til. Men skulle han en dag få lyst til at vende tilbage, er det jo rigtigt, at profilerne aldrig slettes. Så histogram vil altid være velkommen tilbage.
Men for mit vedkommende vil jeg sige: "Længe leve kandu og de mange iderige, kreative, vidende og også hjælpsomme og rare brugere!"
Mend venlig hilsen
Oldboston

Kommentar
Fra : pve

Dato : 15-10-10 21:48

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-10 23:02

Citat
P.s dette spørgsmål bliver aldrig lukket og aldrig nogensinde læst af mig.
Nej det bliver annulleret af kandu og vil altid stå i din historik uanset om du læser det eller ej.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-10-10 00:22

Jeg gider sku snart heller ikke kandu mere.
Grunden til jeg ikke gider er fordi der ikke er nogen der administrer det også ender det tit i lort og lagkage.
Det fint nok man kan komme ud med sit lort og det er det der er godt ved kandu men i længden bliver man træt af det.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 16-10-10 01:03

Det er da fint at de faste brugere herinde er tilfredse, men jeg er nu tilbøjelig til at give histogram ret i at kandu slet ikke kan måle sig med andre debatsider.

For det første er er her alt for få brugere til at en debat overhovedet kan blive interessant herinde. Og tja tjo, der er nok for meget lort på kandu. Hvis man virkelig sådan helt ærligt er tilfreds med kandu konceptet (hvilket jeg ikke tvivler på at den lille gruppe af faste brugere er), så kan det kun være fordi, at man ikke har "mærket" hvordan en langt større debat med multimange individer med multimange holdninger kan komme omkring alle hjørner og kroge i et givent emne.

Herinde har jeg sjældent oplevet andet end æv bæv, du er dum, og vi er heldigvis en masse der har været her længe, og som alene af den grund ved hvordan verden er skruet sammen. Undskyld hvis jeg støder nogen med min mening, men det er altså sådan jeg oplever kandu.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-10-10 07:20

Tør øjnene

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-10-10 14:25

Citat
For det første er er her alt for få brugere til at en debat overhovedet kan blive interessant herinde. Og tja tjo, der er nok for meget lort på kandu. Hvis man virkelig sådan helt ærligt er tilfreds med kandu konceptet (hvilket jeg ikke tvivler på at den lille gruppe af faste brugere er), så kan det kun være fordi, at man ikke har "mærket" hvordan en langt større debat med multimange individer med multimange holdninger kan komme omkring alle hjørner og kroge i et givent emne.

Det er forhåbentlig ikke EB`s "Nationen",du bruger som eksempel.Der kan man virkelig tale om tilsvining.
Hvis ikke folk der var anonyme,ville de kunne holde hele DK`s bestand af advokater beskæftiget,med injurie-sager.
Jeg kigger selv på mange debat-sider.Lige fra "Nationen" (ta`r dog ikke del i "glæderne") til diverse IT og bilklub sider.Jeg synes såmænd at Kandu,er en af de bedre.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-10-10 03:37

Det lyder nu ellers ikke særlig kvikt, at skrive/sige "fuck"... Vi er vel ikke i et amerikansk slumkvarter....

God fornøjelse med det andet forum.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-10-10 09:38

Debat side skriver mange her i tråden jeg opfatter ikke Kandu som en debat forum, måske kategorierne smalltalk og politik men ellers ikke
men her kan jeg se at i har fået en sludretråd og kan "debattere" indtil Kandu annullerer om 3 måneder og spørger følger med på sidelinjen tror jeg

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-10-10 20:47

Kom lige forbi , vist første gang i to-tre år,, alt ligner sig selv,
hvilken fantastisk konservering af tid, udvikling og rum,
jeg blir helt sentemintal eller så'en...

Nå nu er der vel 10min. til at min profil skal tjekkes og citeres..

uhh så jeg ordet fuck, uhh det er tabarnak ..
Vær gode ved jer selv og andre .. I'll be back .. maybe ..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-10-10 21:44

Hiiiiiiii natmaden!!!

Dejligt at høre fra dig!

Krammer
Hanne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-10 13:05

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-10 13:09

</MOLOKYLE>