/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
vaillant co-sensor
Fra : majolica
Vist : 6160 gange
40 point
Dato : 15-10-10 10:21

Hej,
er der nogen her, der har forstand på naturgasfyr?
Vores Vaillantfyr er gået ud og displayet viser "fejl på co-sensor". Hvad er co-sensoren, og kan man selv afhjælpe fejlen?
vh
Majolica

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-10-10 10:33

Det indbyggede Multi-Sensor-System overvåger permanent de vigtige punkter i hele systemet. Samtidig måler, kontrollerer og optimerer CO-sensoren hele tiden forbrændingskvaliteten
via en styrekreds. CO-sensoren sørger for, at anlægget indregulerer sig automatisk til gassens sammensætning.
Dette forhindrer ydelsestab og giver en høj energiudnyttelse med minimal udledning af skadelige
stoffer.

http://www.vaillant.dk/stepone2/data/downloads/d7/3f/00/ecotec-exclusiv-146-276.pdf