/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Fejlkode 26 på Bauknecht vaskemaskine
Fra : majolica
Vist : 1148 gange
20 point
Dato : 13-10-10 20:14

Inden jeg går ud og investerer i en ny maskine, vil jeg høre, om der er nogen, der ved, hvad fejlkode 26 på en Bauknecht WAK 8465 betyder.
Vi var midt i en vask, da maskinen stoppede med kode 26. Jeg slukkede for maskinen, og efterfølgende har den været helt død.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 13-10-10 20:38

Fejlkode 26= udskiftning af maskine efter næste strømafbrydelse

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-10-10 23:13

Har søgt lidt op nettet og det er måske noget med en triac pumpen at gøre.
Har du stadig manualen ? Der står stikkert noget deri.

Prøv og tøm maskinen og vand manuelt og se om det hjælper. Måske kan den ikke selv find ud af at komme at med vandet. Og check slangen til afløbet er iorden.

Kommentar
Fra : majolica

Dato : 14-10-10 18:21

Tak for svaret scootergrisen,
Vi prøvede dine forslag, men maskinen er stendød. Så der er vist ingen vej udenom en ny maskine. Denne gang bliver det en Miele - de skulle være holdbare.
vh
Majolica