/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
fra Itunes til Iphone
Fra : vandborg88
Vist : 422 gange
40 point
Dato : 12-10-10 19:51

Hej!

Jeg har købt mig en Iphone 3Gs, og har KÆMPE problemer med at overfører musik til den via Itunes.

1. Jeg har først lige installeret Itunes, så aner INTET om programmet eller om hvordan man ligger alle sangene fra min eksterne harddisk til Itunes biblioteket?
2. Hvordan gør jeg, når jeg har lagt musik i biblioteket og vil have det over til min Iphone?

Jeg har søgt på google.dk, men finder ingen vejledninger som er "idiot"-sikret for sådan en som mig.. Er der ikke en, som vil være mig behjælpelig? Jeg vil være virkelig taknemmelig..

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-10-10 20:30

Du har begge vinduer åbne og "trækker lydfilerne" over i itunes.

Altså marker alle lydfiler og træk med over, - du ved hold på venstre museknap og træk dem over og slip.

Kommentar
Fra : vandborg88

Dato : 12-10-10 20:36

Tak. Kan du så også hjælpe mig med spørgsmål nr. 2?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-10-10 20:38

Det skulle den gerne gøre automatisk når du tilslutter din iphone til computeren

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-10-10 20:44

Når din Iphone er tilsluttet kommer den op i menuen i venstre side, klik på den og du vil se nogle faneblade i hovedvinduet.

I disse faneblade kan du vælge hvad der skal synkroniseres

Kommentar
Fra : smuller54