/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Orm
Fra : DISKEN_revised
Vist : 814 gange
150 point
Dato : 11-10-10 19:42

Rødbrun orm? ca: 4 - 6 cm, og ikke meget vigør` i den

Katten fik et stykke frikadelle af min aftensmad (varm)
da jeg så om hun havde spist op (½ minut senere)
lå der en orm, katten stod med forpoterne på bordet og åd den,
så den kan ikke ligefrem komme ´bagfra´ på katten.
Jeg har haft katte i mange år, men aldrig set det før.
Den må enten have kommet fra kattens pels? mund eller næse...

Kan det passe, og i så fald? hvad er det for en skiderik af en orm.
Syntes den mindede om disse orm der ligger under gamle træstupper
der er ved at gå i forrådnelse.

Men hvad pokker lavede den så i hovedet på min kat, for?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-10 21:18

Er du begyndt at "spise FAST" kost

Den orm har nok været i frikadellen

Tjek lige datoen på pakken....

Kommentar
Fra : akle

Dato : 11-10-10 21:19

Det har nok været en orm udefra, som katten har haft hængende mellem trædepuderne og dermed slæbt med ind. Derfor kom den i frikadellemaden. Ormen har nok også duftet af dejlig frikadelle.
MVH Akle

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 11-10-10 21:40

Citat
Er du begyndt at "spise FAST" kost

Nej da, hvordan kan du dog tro det.

Citat
Den orm har nok været i frikadellen

Den Kom ihvert tilfælde IKKE med ¨dagen´s ´ TILBUD, YOU name IT

Citat
Tjek lige datoen på pakken....

Min VARME MAD........

Citat
Det har nok været en orm udefra, som katten har haft hængende mellem trædepuderne og dermed slæbt med ind. Derfor kom den i frikadellemaden. Ormen har nok også duftet af dejlig frikadelle.
MVH Akle

Det må så være ANDRES frikadellemad´er

Katten fik den DIREKTE fra en varm tallerken = min
(den ville så BARE ikke have blomkål andre gode ting og sager)
og den skulle lige snuse´s og HVÆSES lidt af, før den var kold nok til TIGEREN
så jeg tvivler meget på, at der har været levende orm i den DELLE/ mad.

Citat
Ormen har nok også duftet af dejlig frikadelle.

Aner det ikke, men havde det været snegle og rester af kattemad
så havde jeg besværet, at få dem UD igen.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 11-10-10 21:44

Men ser man ind her
så minder det altså meget om den RØDE

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1012&bih=569&q=katteorm&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=1ad49ae41cf9b63c

Men kan så ikke forstå at katten smider den på bordet.
Når den ikke vender RØ____ til

Så meget muligt det KUN er en af disse ? træ_orme.

akle:
Har du et billede af en sådan ORM.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-10-10 23:27

Rødbrun orm?

Regnorm?

De orm som katte kan have der kommer ud af munden, det er spolorm.
Normalvis brækker de dem op, men måske sådan en kan kravle ud gennem munden uden katten behøver brække sig.
Men ligefrem rødbrun synes jeg ikke de er, nærmere en lidt gennemsigtig lysrødlig farve.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 11-10-10 23:54

Citat
Rødbrun orm? ca: 4 - 6 cm, og ikke meget vigør` i den

Nok fordi den blev "ristet" el. varmet først!
Lader du virkelig katten spise af din tallerken?
Ormen har muligvis siddet i dit hår og faldet ned i tallerken.

Spolorm er tynde og hvide.

Citat
Har du et billede af en sådan ORM.

Ikke med frikadelleduft.

---

Spøg til side; En sådan orm stammer ikke fra katten. Den er kommet udefra naturen, enten fra dig eller katten via fodtøj eller kattepote.

MVH Akle

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-10-10 00:24

GELM DET----

Kommentar
Fra : akle

Dato : 26-10-10 00:37

Giv katten et bredspæktret ormemiddel, - bare så du ikke også bliver smittet - i og med i spiser af samme tallerken.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-10-10 01:02

Citat
Rødbrun orm?
Dato : 11-10-10 23:54
Regnorm?

[CITAT]De orm som katte kan have der kommer ud af munden, det er spolorm.
Normalvis brækker de dem op, men måske sådan en kan kravle ud gennem munden uden katten behøver brække sig.
Men ligefrem rødbrun synes jeg ikke de er, nærmere en lidt gennemsigtig lysrødlig farve.

har HELLER aldrig SET det/ den før[/CITAT]
Citat
Lader du virkelig katten spise af din tallerken?

Giver du BRYST_MÆLK.

eller skal skidtet aktiveres, for at virke

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-10-10 01:06

Kommentar
Fra : katekismus