/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
ADHD
Fra : bullzhoot
Vist : 644 gange
65 point
Dato : 09-10-10 18:24

hej folkens. Jeg ved ikke lige hvilken blog jeg skal ligge det her emne ind i.
Jeg har fået konstateret Adhd, og har fået en recept på 'Concerta' da jeg går på efterskole. Jeg er blevet bekymret fordi jeg fået stjålet et glas piller, og da jeg har spurgt til fælles samling om der er nogen der vil aflevere dem tilbage, da jeg har brug for min medicin, men jeg fik ingen respons. Er der nogen der ved hvilken virkning pillerne vil have på en person uden Adhd, af bekymring for dem. Så jeg kan advarre mod at tage dem.

m.v.h Bullzhoot

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-10 18:26

Nej bivirkningen kender jeg ikke, men har du sagt til fællessamlingen, at pillerne kan sættes et sted - anonymt?? Så er der nok størrer chance for at du får dem tilbage

Fortæl det også til skolelederen

Kommentar
Fra : myg

Dato : 09-10-10 18:34

Gå omgående til skolelederen - hvis ikke du har gjort det - og fortæl om det, så må han tage affære.
Du kan læse her, hvad andre måske udsætter sig selv for - uden grund!

http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/praeperatinfo.php?docid=praeparat_info&id=4416

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 75 point
Dato : 09-10-10 19:22

Hvis ikke du ved det, så er din medicin vældig populær i visse kredse. Læs her:

http://www.kongensoe.dk/populaer-medicin-saelges-til-narkomaner

Det er vigtigt at du holder godt styr på din medicin, for den skal helst ikke falde i forkerte hænder.
Jeg tvivler på, at du får det tilbage, som er taget fra dig, men din skoleleder bør få at vide, hvad der er sket. Det går jeg ud fra er sket?

Godkendelse af svar
Fra : bullzhoot

Dato : 12-10-10 09:23

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : Nannamostrup

Dato : 12-04-11 19:33

Hej med dig...

Syntes lige, at jeg vil give dig et godt tip, i forhold til AD-HD... Hvis du ikke kender til det, så er NADA-akupunktur, rigtig godt til at afbalancere dit system helt naturligt.. - Det er et godt suppliment til din medicin, og så er det en ganske naturlig og ufarlig metode..

Mvh. Nanna