/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Logo mv.
Fra : frthah
Vist : 389 gange
200 point
Dato : 06-10-10 21:43

Hej

Er nogen her en som har styr på at lave flyers, og evt forslag til facade skilt til en butik

Send mig en mail så kan vi skrives ved om det,

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 07-10-10 00:46

Meget gerne
Send opgave/ide koncept med de lalout moduler du har i tanker og få et overslag på prisen.
Villy.sonnichsen@gmalil.com
eller kontakt mig på telf. 61 774 774
Sonnic

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 07-10-10 13:46

Hvor mange tusinde skal du have trykt og i hvilke størrelse?
Skal dt være sort eller 4-farvet tryk?

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 07-10-10 14:56

Til Hugo- Børge

Jeg regner med 2500-4000 stykker afhængig af hvad vi laver af reklamer udover dette
og det skal være 4 farvet i A5.

Koncept: Kaffe og tea salon og lidt kolde retter samt kager

Kommentar
Fra : Lektor

Dato : 07-10-10 20:16

Hej frthah

Du går på bibliotek.dk og bestiller:
"Pjecen - en lille trykt sag : om at skrive og planlægge foldere, brochurer og pjecer" af Tina Hardervig.
og
"Grundbog i grafisk design" af Kim Pedersen og Henrik Birkvig.
så er du godt kørende. De er et tynde, men gode opslagsbøger, med masser af inspiration og praktiske vink.
Hvis du er mere pratisk du hjælp du er ude efter, må du nok regne med at punge ud

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 08-10-10 01:04

Hej lektor

Tak for info, jeg har desværre ikke tid til det, og jeg ved godt at jeg skal punge ud fordet stykke arbejde der vil blive udført

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 08-10-10 06:27
Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 16-10-10 19:58

Hvor i landet bor du?

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 17-10-10 05:08

København

Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 17-10-10 08:47

Skriv til jen2008(snabel a)live.dk