/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
lys på bilen
Fra : farmer-k
Vist : 930 gange
50 point
Dato : 04-10-10 21:09

min vw sharan 97, gør noget mega træls lige for tiden, der er kørelys på bilen når man starter den normalt, min er begyndt at der kun er parkeringslys på når man starter den (fjernlys virker som det skal) jeg kan så skifte om til fjernlys og lidt senere tilbage igen, men så virker kørelyset igen. mit spørgsmål er så, hvad er der gal? hvis det er en konakt der er ved at være defekt hvor sidder den så henne??? på forhånd tak..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-10-10 21:29

Jamen det er et defekt relæ.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 04-10-10 22:12

Ja, det lyder som et opslidt relæ, der "hænger" lidt i kontakterne. Find et ledningsdiagram med fortegnelse over relæerne ( Der er sikkert en masse ) og find det rigtige. Der sidder garanteret også relæ til brændstofforsyning m.v. så lad være med, at skifte det første det bedste, der klikker når du sætter tænding på.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-10-10 08:20

Relæet tænder først når generatoren lader.

Kommentar
Fra : farmer-k

Dato : 05-10-10 18:37

til "Teil" ved du hvor relæet sidder henne??

Kommentar
Fra : NoQia

Dato : 05-10-10 22:51

Du kan kigge i en reparationshåndbog - sådan en kan lånes på biblioteket: http://bibliotek.dk/vis.php?origin=kommando&term1=cl%3D62.7221+og+sharan+&target%5B%5D=dfa

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 06-10-10 00:47
Kommentar
Fra : flvin

Dato : 06-10-10 20:17

Lyder som en defekt lys kontakt... VW kan godt brænde dem af hvis man køre med trailer..
det bedste når man kører med trailer er lige tænde lyset manuelt.. så holder den.. (lyskontakten)

Kommentar
Fra : spam-free