/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
SMEG gaskomfur
Fra : omegalotus
Vist : 2096 gange
100 point
Dato : 04-10-10 15:40

gnist-tærder virker ikke ved ene brænder,men ved tænding med en tændstik så virker gnisten ved tryk på pågældende knap. hvordan kan det være ?.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-10-10 16:17

Jeg har godt nok ikke et SMEG, men et gorenje.

ER det gnisten der virker når du sætter en tændstik til eller er det bare det at du sætter ild til gassen som virker.

Hvad har du forsøgt for at afhjælpe ?

Har du prøvet at rense omkring gnisttænderen- den kan være sat til med fedt- rens med rengøringsmiddel og evt. et stykke ståluld- ganske forsigtig.

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 04-10-10 16:24

Når gassen er tændt så virker gnisten,rengøring er forsøgt.

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 04-10-10 16:50

i tanke om at det kan være fugt efter rengøring måske

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-10-10 17:03

Citat
i tanke om at det kan være fugt efter rengøring måske

det skulle være overstået, hvis du har haft blusset tændt med tændstik.

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 04-10-10 18:09

ja det mener jeg også smuller det er lidt mystisk,der sidder jo en varmeføler ellers må jegi lige vente et par dage og så se om virker.